PDA

Vis full versjon : I hvor stor grad oppdaterer dere når ting & tang setter igang?? :)

Maline
10-09-2002, 00:57
Hei!

Hvordan legger dere planer, jenter?
Nå tenker jeg på hva dere gjør når fødselen er igang....hva romsterer oppi hodet på dere da??

Da jeg gikk gravid ifjor, var vi en stor gjeng som fulgte hverandre i tykt og tynt..(ikke bare termin kollegene..)
Noen av jentene satte seg ned å skrev hver minste detalj i fødselen....starten av den altså:)

..husker en av de; hun satt altså her inne på SM og skrev MELLOM hver ri..hun hadde smerter, men SM jentene skulle få oppdateringen sin ja:) Må le når jeg tenker tilbake på det!..
Selv informerte jeg om det meste..og da vi dro hjemmefra la jeg mobilen i baggen!..jeg klarte ikke å sitte normalt i bilen på vei til sykehuset pga smertene som kom ganske tidlig. Men! da jeg sto på utsiden av Riksen, MÅTTE jeg jo bare sende noen sms først.....til andre som kunne oppdatere på SM for meg!...og da jeg kom inn, klarte jeg å sende sms innimellom enkelte av riene......(ler*) :bonk:
Har dere avtalt med noen som skal skrive rapport for dere her inne? Evt på NM?...

..og holdere dere oss på SM informert underveis??...he he.......

(selv har jeg alliert meg med Happii...så hun mottar en sms så snart jeg er på tur inn. Da vet dere det iallefall:)

Hva gjør dere da?
:lol: :lol:

MayaM
10-09-2002, 01:08
Har ikke tenkt så mye på det egentlig jeg. Men jeg tror jeg vil be min kjære om å skrive et lite innlegg når alt er over. Men kanskje en av dere har lyst til å være min alliert? Og jeg kan godt være noens også. Bare å rope ut....

Tror nok at jeg vil sitte på nettet så lenge jeg er hjemme, men det er bare meg da. Håper bare chatten er oppe og går innen den tid. Jeg tror det er lettere å komme gjennom smerter med masse oppmuntring av andre koselige jenter som dere. Og dere skal jo gjennom det dere også, og noen har vært gjennom det allerede.

Så vi får se hva som skjer.

Verdande
10-09-2002, 01:14
Ser liksom for meg at alt går så raskt at jeg ikke får tid til å informere andre enn de som MÅ informeres ( mannnen min og barnevaktene).

Sist satt jeg inne på DOL og skrev referat den timen jeg hadde fra jeg forsto at NÅ var vi igang til vi reiste til jordmor! Mannen min skulle bare lakkere ferdi noe først.....

Men referat skal dere få iallefalll! Og ikke minst skal dere få høre om alle "falske alarmer" jeg kommer til å ha de neste ukene!

Klem fra Verdande, på randen av....

Karius
10-09-2002, 01:55
Jeg og Ineke har aliert oss, men det er jo flere som jeg kan sende sms til da.
men nå har det seg slik at Alle oss som pleier å møtes på Asker og Bærumstreffene har bestillt felles rom på barsel da:latter:
Divine, Pope, Ineke Lille blaa og meg skal jo på samme rom:lol:
nei da, skal ikke tøyse jeg;)
Skal prøve å få lagt inn rapport så fort det skjer noe.
:findag:

Malinmor
10-09-2002, 13:51
Har som du sa en deal med deg jeg;) Gleder meg til å skrive en fiin rapport om deg Maline:) Men hva gjør vi om vi ligger der samtidig?:latter: :latter: :latter: :latter: :latter: Jeg under kniven og du som "trøkker" :D :D Men det skal vel mye til, det blir isåfall du som føder for tidlig da;)

Gleder meg til masse fine fødselsopplevelser her inne når oktoberklubben er igang:klapp:

Hils Kasper fra Sebastian:) :stakar:

Puncky
11-09-2002, 01:17
Jeg spurte sambo om han ikke kunne skrive innlegg her, men han mener det kan vente til jeg kommer hjem selv....:( Han mener han har nok andre ting å tenke på...

Vi kan godt alliere oss Maya, hvis du vil??
Du kan jo evt sende meg PM?

Kos Puncky T-24