Vis full versjon : Det er utrolig....
hvor fort magen spratt ut! I løpet av helgen så sa det PANG, og plutselig så har jeg en sprettmage!!! :klapp: :klapp: Folk på jobben ble skikkelig overasket når de så meg!
Hadde aldri trodd at det hele kom til å skje SÅ fort da. Er kjempe glad for det, for hadde jo håpet å få litt mage før UL i morgen!! Gleder meg sååååååååå!!!!!!
Syrinen 17+4
Siw Anita
10-09-2002, 02:34
ja er det ikke moro når magen begynner å vises? min er blitt synelig også,har det vært det ei stund nå da men,moro å se at vi vokser.Hvordan går det forresten?
Gøy! Hvor jobber du, forresten?? Koselig med litt kontakt med gamle Porsgrunn...
stratos & nr. 2 19+1!
Hei,
ja, det er gøy da den begynner å synes! Min mage har også begynt å vokse litt nå og det er herlig !! Jeg føler meg enda mer gravid jeg, nå da den synes litt!!
:)
Ja, magen spratt jammen ut her også... Nå har jeg vel kun 2 bukser jeg kommer i.. Hjelp! Må ut å kjøpe mere klær :)
Sessa 19+1
ja, skal si magen vokser ja... :) Fikk sjokk jeg, den ene dagen satt buksen fint, dagen etter så hadde jeg problemer med å få den skikkelig igjen..... Snodige greier... må kjøpe meg mamma busker når jeg får lønning! :):findag:
:lol: Mamma busker Allimac! Den var god!! (Koser seg med morsomme skriveleifer..;))
:klem:
Ja, det er koselig med mage. Jeg håper at vi hinner å ta noen bilder i kveld på min! I går var jeg på Elixia og fikk treningsopplegg på maskinene av gravid fysioterapeut. (Det var veldig veldig bra!) Da struttet jeg rundt i trange treningsklær og koste meg med min mage. Nå syns det veldig godt i trange klær at jeg er gravid og ikke feit. Koselig det :D
Mine 7 par helt like bukser (sydd i Thailand) som jeg har kunnet hatt til nå, må åpnes litt når jeg sitter... Så nå må jeg gå over til mine 3 par mammabukser. Lurer litt på hva jeg skal pakke til reisen til Barcelona? Føler på en måte at noen av mammabuksene er litt store...
Klem Pelen 17+1
vBulletin® v3.7.3, Copyright ©2000-2012, Jelsoft Enterprises Ltd.