PDA

Vis full versjon : Kjære Modereatorer!

Katrinemor
08-05-2003, 10:51
Heisann! :vink:

Lurer på om dere kan slette ene innlegget mitt som jeg har to av. Det er Svithun kombivogn 2002 model!. Det innlegget som det er med svar skal jeg ha slettet. Den nyeste skal stå igjen.

MokkMokk
08-05-2003, 11:09
Den er grei :)

Men du - slike henvendelser til moderatorene er kanskje like greit å ta via PM,
all den tid det ikke er et innlegg ment for "alle". :)

Klem,
verene

caja
08-05-2003, 13:56
Jeg har prøvd å sende PM til en av moderatorene,(ikke deg verene) men etter 3-4dager ser jeg at meldingene fortsatt ikke er lest????? Hva gjør man da????

MokkMokk
08-05-2003, 15:06
Jeg skjønner det er kjedelig ja, å ikke få svar på PM'ene sine. Men kanskje vedkommende du har sendt til, ikke har vært innom her i den perioden? Eller ikke har varsling om ny PM, og har glemt å sjekke manuelt?

Et lurt tips i denne forbindelse:

Når du går inn på Møteplassens forside, der du ser alle forumene listet opp, gå helt nederst på den siden. Her vil du se det står "Aktive brukere akkurat nå:" etterfulgt av alle de nick som er tilstede på daværende tidspunkt. Moderatorene står i uthevet skrift, slik at du lett ser hvem av oss som er tilstede der og da. Om du sender PM til den/ de som er tilstede, vil jo muligheten være større for at PM'en din blir lest :)

En annen ting du kan gjøre (selv om den funksjonen først og fremst er ment for å innrapportere upassende innlegg o.l.), er å bruke muligheten "Innrapporter denne meldningen til en moderator", som du ser du kan klikke på under hvert innlegg i en tråd. På den måten vil alle moderatorene få mail om samme sak samtidig, og da øker jo sjansen for at du får rask respons!

Klem,
verene