PDA

Vis full versjon : jeg har fått bekkenbelte

Moniq
08-05-2003, 14:53
I dag har jeg opplevd det beste som har hent meg under hele svangerskapet, med unntak av ultralyd og slikt da , jeg har fått meg ett bekkenbelte. Troen på hvor bra det skulle virke var ikke så sterk, men når jeg tok det på meg var det vanskelig og holde tårene tilbake. JEg kunne bevege meg tilnærmet sånn som jeg kunne bevege meg før svangerskapet, til og med fysioterapauten holdt på og detta i bakken når hun så hvor lett jeg gikk, jeg klarer ikke og beskrive med ord hvor fantastisk det var:klapp: . Jeg følte meg så ledig og lett, nedturen er når jeg tar det av og merker hvor vondt jeg egentlig har, men det var helt utrolig altså. Nr jeg har gått litt kjenner jeg smertene komme litt da, men da strammer jeg det bare enda mer:D . Fikk beskjed om ikke og være overmodig nå, men blir nokk vanskelig og la være!:o Når jeg kom hjem dura jeg opp på soveromet hvor min kjære lå og sov, og bare gikk og gikk runt i rommet, han skjønte ingenting hva som hadde hent med meg, hehehehe:klapp: . Nå skal jeg snart ut og gå tur, og jenter, hvet ikke om det har like go innvirkning på alle, men det er virkelig vært ett forsøk:D

Filifjonk
08-05-2003, 15:19
Jeg har prøvd det med veiledning av fysioteraput sånn at jeg satte det på riktig.. men det var ikke særlig behagelig for meg.
Hjalp gjorde det.. men jeg fikk vondt i hengevommen min da den ble presset flat.. så derfor er ikke bekkebelter noe for meg.
JEg sverger til Tempurmadrassen min jeg.. og Roho-luftsitteputa mi. De har gjort hverdagen min om til himmelrike.. i forhold til tidligere i allefall. Sover bedre enn jeg har gjort på årevis.. ( så lenge jeg ikke har mareritt da) og våkner fullstendig smertefri og opplagt hver morgen. Herlig!

Andrea_mor
08-05-2003, 15:23
Så flott da :klapp: :klapp:

Jeg prøvde ikke sånn belte da jeg hadde bekkenløsning sist. Men jeg hadde ikke så kraftig BL heller.

Det hjalp noe innmari godt på kvelden da jeg skulle legge meg å ha en pute mellom beina:)

Hildur
09-05-2003, 19:45
Så fint at du har funnet noe som funker :klapp: :klapp: :klapp:

Jeg er også veldig glad i bekkenbeltet mitt. Fysioteraputen anbefalte ett i lær, men etter å ha prøvd litt forskjellig havnet jeg opp med ett av de elastiske du kan etterregulere. Er det et slikt du har?

Ellers sa fysioteraputen at jeg burde bruke det mest mulig, også når jeg satt rolig. Det vil jeg imidlertid ikke anbefale. Det ble mye ubehagelig press på nedre del av magen. Men når jeg går, - og trener er det gull verdt :) Jeg har kunnet gå mye mer etter jeg fikk det, og fysioterapeuten sier det ikke er noe i veien for det så lenge jeg ikke får meg en smell.

Lykke til!