PDA

Vis full versjon : Privat UL i Oslo...?

Zurufa
10-09-2002, 11:23
Hei!

Er det noen som vet hvor man kan ta privat ultralyd i Oslo, og hva det koster?

Jordmora mi sa det kunne koste alt fra 200 til 2000 kr... Hvis jeg hadde visst om et sted det ikke er så dyrt og ikke så lang ventetid er jeg veldig fristet til å dra. Synes det er så alt for lenge å skulle vente i 6-7 uker til, og helt til 10. oktober før vi får høre hjertelyden. Akkurat som Olivia har jeg litt lyst å få bekreftet at det virkelig er noe der inne.

Noen som har tatt privat UL i Oslo, eller vet noen som har det? Hva betalte dere/de i såfall?

Klem, Zurufa (12+1)

Storemy
10-09-2002, 12:03
Heisann
Jeg sniker meg inn her og svarer.
Jeg går til lege og gynekolog (annen hver) på Skøyen Legesenter. Veldig kjekke folk og jeg får ultralyd hver gang jeg er hos gynekologen. Kjempegøy!
Det koster 750,- for time hos han.

Lykke til!

(31+1)

Nuta
10-09-2002, 12:40
Jeg vet at de har privat UL på Byporten også. Der kan du få ultralyden på video også!! Tror det koster mellom 500-800 kr!

Billy Jean
10-09-2002, 13:01
Jeg vet at man kan få privat UL for 300 kroner, men jeg husker ikke hvor det var. Så en annonse i et eller annet blad. Det var i Oslo et sted, iallfall.

Lillema
11-09-2002, 17:45
Jeg hadde ikke gått på skøyen legesenter hadde jeg hvert deg.
Hadde veldig dårlig erfaring der, med masse feil info som gjorde meg unødig bekymret......!!!
Gå på majorstua klinikken, de er super flinke! Du føler virkelig at de tar seg av deg og tar seg gooood tid, noe som var viktig for meg som førstegangsfødende. Der får du 3D ul også!

Lykketil

Lillema&lillegull:baby:

Beate
11-09-2002, 19:54
Lillema:

Hadde de ikke sluttet med 3-D ul på majorstua for en stund siden da?

Leste det på snart mamma for over ett år siden jeg, tror jeg. At de har sluttet altså. Hadde jo vært supert om de hadde startet opp med det tilbudet igjen..