Vis full versjon : Bekkenløsning... hva skjer etter fødsel?
Regnbuejenta
16-11-2010, 12:32
Dere som har slitt med bekkenløsning i svangerskapet hvordan har det gått etter fødselen? Gikk det fort over, eller har/hadde du mye plager etterpå også?
papillon
16-11-2010, 12:58
jeg sleit med helt sinnsyke bekkensmerter,og det toppet seg de siste ukene før fødselen. Haltet rundt på krykker,og måtte sitte med ispose på symfysen når jeg var hjemme,for det verkte konstant.
Smertene forsvant som dugg for solen like etter fødselen :glis: fullstendig vekke var de:tøff:
men vet jo at ikke alle er like heldig,men nå vet du at det kan være en mulighet :glis:
Jeg sliter med bekkenet også i ammeperioden, men det er ikke så ille som under graviditet.
Jeg har hatt bekkenløsning begge gangene.
Og jeg husker sånn vagt hva fysioterapeuten min sa... men ikke nok til å gjengi med sikkerhet, dessverre.
Uansett, det gikk ialllfall ut på at det kom mye an på hvor problemene satt. Noen steder ville som regel gå over etter fødsel, mens andre steder måtte man som regel jobbe litt mer med.
Yeah, dette fikk du sikkert mye ut av.
:rabla:
Jaja, skal ha for forsøket... :knegg:
Med meg har det gått greit, men jeg har kjent det mellom alle fødslene i kulden. Er da det har vært verst med meg.
Regnbuejenta
17-11-2010, 11:04
Takk for svar :blomst:
Tror jeg bestiller en "papillon" hos :nissefar: :fnise:
Boys of Summer
17-11-2010, 11:24
Jeg hadde kraftig bekkenløsning med andremann. Lå mest på sofaen på slutten. Hos meg satt det i symfysen. Kan huske å ha kjent smerter der kanskje et par ganger siden jeg kom hjem fra sykehuset med babyen, og da har det vært etter dager hvor jeg har gått veldig mye. Utrolig lettet over at jeg slapp plager i etterkant! :tøff:
Her er det nok store individuelle variasjoner. Jeg hadde vondt også etter fødselen sist, men det gikk over til å bare kjenne det litt under el og mensen før jeg ble gravid denne gangen.
For flere forsvinner det med en gang, mens noen uheldige kan ha problemer med bekkenet livet ut.
Vi får bare håpe på det beste!
vBulletin® v3.7.3, Copyright ©2000-2012, Jelsoft Enterprises Ltd.