PDA

Vis full versjon : Stole på UL ?

Zara
10-09-2002, 12:01
Hei.
Lurer på om det er mange som stoler på at det man "ser" på ul? Feks. at det er en gutt, men så kommer det en liten jente :eek:
Litt kjedelig med typiske gutteklær da :p
Jeg selv stoler ikke på det man ser i uke 18/19 ( mener det kan jo ikke være store saken;) kan jo like gjerne være "noe annet"....

Mvh Zara og :baby: uke 18

Tidl. bruker
10-09-2002, 12:24
Tja... hva skal jeg si....
Har valgt å ikke spørre om kjønn når jeg har vært på UL, kanskje mest pga at jeg er redd for at det ikke skal stemme. Har jo hørt historier der UL har vist feil. Vil ikke oppleve det. Dumt å gå å forberede seg på ei jente, hvis det ikke er det, liksom. Har også hørt at kjønnsorganene er veldig like når de er så små....

Vet ikke jeg, men de som utfører UL, kan vel sakene side også da... ikke det jeg mener, men for meg (oss) så har vi funne ut at vi venter å ser til den kommer ut :) (Dette er andre gang, valgte likt sist også) Da er vi i allefall sikre. Og dessuten synes jeg liksom det blir å åpne julegaven på forskudd liksom :) Det er jo også en lel av spenninga, å se hva man får....:)

Men skjønner også de som vil vite kjønnet. Har ei veninne som var sååå sikker på at hun fikk jente. Hadde vurdert det i det vide og brede, og fant ut at hun måtte spørre på UL. Men hun fikk vite at det var gutt. Kanskje like greit i den situasjonen å få avkreftet det, på en måte. Men som hun også sa, at man kan jo ikke være heeelt sikker på at det stemmer.

Nei jeg holder en knapp på å vente til h*n ser dagens lys, da får vi jo se hva det er. Og for meg er ikke kjønnet "viktig" i den forstand, har en gutt nå, men den inne i magen vet jeg ikke???:???: Hadde selvfølgelig vært morsomt med en jente nå, men går ikke rundt å ønsker det, liksom. Det for komme det som kommer.... håper bare at den lille babylusken er frisk, for det tar jeg ikke lengere for gitt.

Nei, her ble det mye etterhvert :uff: Men Surra bare på seg liksom her jeg satt å skrev....:bonk: Litt mange tanker om den som egentlig er inne i magen min... :)

Allimac
10-09-2002, 14:06
Vel, hos meg har det iallefall vært svært enkelt å se hvilken kjønn det var på ul. Første gang jeg var på ul, da var jeg vel 17 uker på vei, da kunne vi lett se at det var en liten pike og det var det. Denne gangen var vi på ul i uke 19 og trngte nesten ikke spørre hvilket kjønn det var! Tissen var lett synlig! En liten gutt!! :)
Har en venninne som ble fortalt at hun skulle ha gutt, men så fikk hun en jente! Kan si hun ble sjokkert, men det kan visst være vanskelig å se av ogtil pga. navlestrengen. Men de fleste pleier ikke å ville oppgi kjønnet hvist dem er usikker.
Men det er klart, man kan ikke stole 100% på ul. Min søster var på ul i slutten av sitt svangerskap og fikk opplyst om at ungen kom til å være stor (over 4 kilo), men ut kom lille jenten med sine knappe 3 kilo! :p

Guttemor
10-09-2002, 15:16
Var på ultralyd i går, og da ville jordmoren tippe at det var en jente. Men kunne absolutt ikke si det helt sikkert.

Så vi velger fortsatt å tro at det er gutt, fordi det er hva vi har på følelsen. Stoler ikke på det jordmor sa, siden hun var så veeldig i tvil :uff:

Guttemor 18+4