Vis full versjon : Rare merker..hjelp?
Jeg oppdaget i dag et rart rødt merke midt på rumpa. Det kan minne litt om et sugemerke. Har lagt ved bilde under her. Kan det være sprengte blodkar? Er det normalt ganske tidlig i svangerskapet? Hjeeelp..? :stønn:
Ser ut som blodutredelser...åssen er formen? forsvinner dem om du trykker på dem med glass?
Ser ut som blodutredelser...åssen er formen? forsvinner dem om du trykker på dem med glass?
Viktige observasjoner, ja :nikker: (om det ikke blekner ved trykk kan det være bl.a. hjernehinnebetennelse). Les HER (http://no.wikipedia.org/wiki/Petekkier) i Wikipedia om ptekkier.
Ellers så det veldig ut som blodutredelse, ja. Om jeg bærer en tung ryggsekk på skuldrene kan jeg få slike "utredelser" på skuldrene, av trykk, rett og slett. Men vet ikke hva du kunne slått/bært med rumpa da :knegg:
VenterPåSommer
28-01-2011, 22:48
Hvis de ikke går vekk når du trykker på dem så er det mest sannsynlig det samme som jeg har på lårene, og det er visstnok bare olabuksa som har gnisset mot tørr kald hud. Mine har desverre ikke blitt borte....
vBulletin® v3.7.3, Copyright ©2000-2012, Jelsoft Enterprises Ltd.