Vis full versjon : Embriksmamma, noen som har hørt noe?
Verdande
10-09-2002, 12:43
Kom til å tenke på at det er lenge siden vi har hørt fra Embriksmamma. Noen som vet noe.....?
Må være ekstra spennende/skummelt for henne nå som det nærmer seg, med tanke på gutten hun mistet.
Dersom du bare er inne og leser, så håper jeg du har det bra Embriksmamma!
Klem fra Verdande
Embriksmamma
11-09-2002, 12:23
Hei Verdande!
Så koselig å bli etterlyst :-)
Har ikke vært her inne på lenge, har hatt et pc - kræsj - kjempekjedelig...
Nå ser det ut til at alt er i orden igjen og jeg skal virkelig prøve å bli litt mer aktiv her inne.
Det ser fortsatt ut til at alt står bra til med lillegutt i magen, og med meg også.
Blir kjemperedd hvis han er rolig lenge av gangen, min store skrekk er at han skal dø i magen. Tenk om det skulle skje nå, så sent i svangerskapet...
Men jeg gleder meg! Stort sett overskygger gleden redselen, men det er klart jeg ofte tenker på den lille vi mistet nå. Har vært (og er fortsatt) ganske "ustabil" i dette svangerskapet - det er godt at det ikke er så mange uker igjen.
Håper alt står bra til med deg også!
Mange klemmer fra Embriksmamma, termin 27. oktober
Ville bare sende en :klem:
Vi andre er jo så heldige, som bare kan gå og glede oss til fødsel, osv, mens hos deg overskygges gleden av redsel. Da er det jo ikke rart at du er litt ustabil av og til. Jeg krysser alt jeg har for at det skal bra.
Lykke til!
Embriksmamma
11-09-2002, 20:37
...for klemmen! Sånt varmer :-)
Klem tilbake fra en fortsatt rimelig ustabil
Embriksmamma
Verdande
11-09-2002, 21:20
Å så bra at det var PCen som hadde skylda... :p
Det er flott at det står bra til, og jeg håper du får bra oppfølging. Og det er helt lovlig å være både ustabil og redd, men det er jo godt at dere kan glede dere også!
Jeg har det bra, sett bort fra kynnnere og bekkenløsning og at hele familien har oppkastsyka ( jeg ser ut til å slippe unna, bank i bordet!) og at UL i dag viste at barnet hadde vokst veldig mye i det siste. Så om 14 dager blir det vurdert igangsetting..... Men det er uansett ikke såå lenge igjen, under 4 uker til T-dagen!
Vi snakkes!
Klem fra Vedande, t-27
:findag:
vBulletin® v3.7.3, Copyright ©2000-2012, Jelsoft Enterprises Ltd.