PDA

Vis full versjon : Pene føtter til sommeren.

Filifjonk
09-05-2003, 16:33
Nå som det går mot sommer har jeg lyst til å stikke pene velpleiede føtter ned i gresset, men det er lettere sagt enn gjort.
Er plaget av hard hud på føttene og vanligvis greier jeg å holde det unna med jevnlig filing og fotkrem. Men nå da? Nå har jeg så store problemer med å bøye meg både pga bekkenløsning og pga magen, at det er blitt umulig. Har spurt min mann om hjelp, men han er lite villig.. Han jobber mye og er lite hjemme og når han er hjemme så vil han heller gjøre noe annet enn å gni gammal hud av meg. Forståelig.
Så nå lurer jeg på hvordan dere andre får føttene fine og sommerfriske til tross for mager og diverse som er i veien.
Er det noen som bruker fotpleier.. Hva koster det? Og hva slags tilbud har en fotpleier. Gruer litt for offentlig fotstell, er så fryktelig kilen under bena.

Må også få trimma skogen på leggene.. men det greier jeg foråpentligvis selv i og med at det ikke er sååå langt nede.

Ceni
09-05-2003, 18:46
fotpleie koster rundt 200 kroner...

Tulla2
10-05-2003, 17:20
Spander på deg en tur til fotpleier da vel, så blir du fin på bena til fødselen og til sommeren! Be mannen spandere, hvis han ikke har tid til å hjelpe deg!;)

Tidl. bruker
10-05-2003, 18:22
Koster rundt 300-500kr for en skikkelig "overhaling". Jeg skal på det selv, og tror det blir veldig digg:D

Har aldri vært på det før, men nå gidder jeg rett og slett ikke å fikse selv............Latskap hos meg mer enn at jeg ikke rekker ned.

Filifjonk
10-05-2003, 19:08
Da er det ingen tvil.. her blir det proff fotpleie når neste lønning dundrer ned på kontoen. Noen som kan anbefale en fotpleier sentralt i Stavanger? Må være i kort avstand fra parkeringsplass. Jeg har noen dager jeg omtrent ikke kan gå nemlig. Fotpleier i Sola.. kunne vært kjekt men jeg vet ikke om noe slikt finnes der..
og om de er gode.. Non som vet?

Innspill ønskes.. og takk til dere som kom med prishjelp.

Andrea_mor
11-05-2003, 23:32
Det skal jeg bestille meg en gang til sommeren!!
Hørtes kjempe digg ut!!
Kanskje jeg og mannen min skal gjøre det sammen:)

Ellinor Dyveke
12-05-2003, 12:29
Det er skikkelig deilig å være hos fotpleier!! Litt kilen som jeg er mellom tærne er det jo litt morsomt også å være der....:)
Et lite råd i forbondelse med besøket er : ta med sandaler om det er fint vær og litt varmt, for det er deilig for føttene....:)

alisenn
12-05-2003, 18:29
Bare et lite tips:
Forhør dere hva dere får for pengene, jeg skulle være litt "tøff" og gikk til ny fotpleier, og fikk svært kort behandling til "full" pris.
Se til at de avsetter tid til massasje av føttene - er spesielt godt nå når magen vokser, og bena fylles med vann.....