PDA

Vis full versjon : Gullkumannen fikk kontakt i går...

gullku
10-09-2002, 13:44
:elsker: I går bestemte lille Em seg for å hilse på pappa'n sin.
3 skikkelige SPARK!!!

:hjerter: Det var så herlig å se på -
han ble helt blank i øynene og helt rar! :hjerter:

Kan med sikkerhet si at hans engasjement i dette svangerskapet
økte med noen hundre hakk.
Han har kjent på magen mange ganger før,
men tålmodigheten har liksom ikke strukket til
når lille Em slår seg til ro så fort h*n føler at pappa'n er i nærheten.
Men ikke nå lenger!
Da er det barnas tur, :storeb: :stores: og vips - så føles det
som om lille Em er en del av familien allerede -
selv inne i mammas mage... :wow:

Klem fra Gullku, med 131 dager til termin.....

spira
10-09-2002, 14:22
Det er skikkelig gøy når den lille sparker s mannen kjenner det!!Min samboer har kjent 4 spark,men nå er det slutt den lille jenta vår slutter å sparke med engang handen hans nermer seg magen min!!Sambo prøver så godt han kan snakker til den lille og synger ,men nei ingen respons tilbake!!!!

Men det varer sikkert ikke lenge..Han ble så glad når han kjemte det uten på så bare:wow:
Håper alle kan fortsette å kjenne spark hos dere da!!

Klem spira og lille :baby: 21+2

melankolibri
10-09-2002, 15:09
Så gøy det må være!!:klapp: :klapp:
Jeg gleder meg sånn til det skjer hos oss også!! Sambo ble helt annerledes etter vi var på UL . Så jeg kan tenke meg at det blir enda mere virkelig når han også kan få kjenne at den lever inne i magen min!
Men han er litt utålmodig også, når jeg sier at det er no' der, så kjenner han litt, men gir seg før det sparker tilbake. SÅ han får skylde seg selv foreløpig....

Ramgad
10-09-2002, 23:09
Gratulerer med ekstraordinær opplevelse!
Mannen har kjent litt her også, men det har vært etter LANG venting. Merkelig, man tror det kjennes så tydelig for andre, mens det i virkeligheten kun er innenfra det merkes! Heldigvis har mannen hatt tålmodighet til å vente litt, for Lasse Liten tar skikkelig i innimellom. Lønn for strevet.

Lykke til med pappasparkinga, januarbabyer!

Loppa
10-09-2002, 23:33
Loppamannen har også kunne kjent Lille Håp sparke. Kjente for første gang 3 spark i forrige uke og i helga som har gått har han både sett og kjent !! :elsker:

Han sitter/ligger helt stille å kikker på magen mens han sier "Der, der, der...." Så kikker han opp på meg og smiler litt sånn rart.

ÅÅÅåååååååååå som jeg elsker både mann og lille beibis...:wow:

Loppa & Lille Håp, 19+4.