PDA

Vis full versjon : T-30 i dag.... gulp

Bettan
13-08-2002, 11:03
Så var det min tur da - til å kunne skrive T-30....

Må si jeg føler meg ikke alltid like klar nei :)
Men klart jeg gleder meg som et barn til julaften også da.

Det er med litt blandede følelser jeg sitter å skriver dette nå. Om 1 uke går jeg ut i permisjon. Det skal bli rart å ikke gå på jobben i 1 helt år. Samtidig som det sikkert føles altfor tidlig å gå ut i jobb når den lille kun er 1 år...
Mange tanker som svirrer rundt ja.

Gruer meg selvsagt litt til fødsel, men håper jo alt går helt fint. Min mamma gikk 3 uker over termin med både meg og min bror så jeg frykter noe sånt jeg også.

Men akkurat nå tar jeg en dag av gangen. Formen er helt på topp. Jeg storkoser meg å være gravid. Trodde ikke det skulle gå så greit.
For tiden sliter jeg litt om nattta, men det er nok helt normalt. Våkner hver gang jeg skal snu meg. Det strekker og sliter nederst i magen da. Skulle hatt no tau i taket som jeg kunne heist meg opp med :)
Men utenom det, kan jeg jammen meg ikke klage!

Ha en strålende dag da kjære jenter.

Klemmer fra Bettan - T-30 :)

Mormona
13-08-2002, 11:16
Hei, Bettan :)

Gratulerer så mye med å ha nådd den neste store milepælen som er T-30. Tenk nå at du kan begynne å telle nedover dag for dag i stedet for å telle oppover uke for uke.....det er stor forskjell det.

Jeg var i grunnen litt redd for at tiden nå ville gå saktere fordi vi skulle telle dager....men her raser de virkelig av gårde og jeg har selv bare 19 dager til termin i dag....håper som deg at jeg skal slippe å gå over, men må jo bare ta ting som det kommer ;)

Godt å høre at formen er på topp, selv om nattesøvnen ikke er helt bra nå....det er du i alle fall ikke alene om. Den rivingen og slitingen nederst i mageregionen kjenner jeg også hver gang jeg skal snu denne tunge kroppen...og snu kroppen må vi jo i alle fall 40 ganger i løpet av natten.....Monamannen har flyttet ut av soverommet og sover nå på sofaen, stakkar :uff:

Håper dagen i dag blir en nydelig dag for deg ;)

klem fra Mormona T-19

aja
13-08-2002, 11:32
G*R*A*T*U*L*E*R*E*R med ENDA en milepæl. :klapp: :klapp: :klapp:

Som tiden flyr:)

Kos deg og slapp av de siste dagene!

:klem: fra aja 33+2

Stini
13-08-2002, 12:13
:klapp:Gratulerer med T-30 !!! :klapp:

Kjekt og spennende at du bare har 30 dager til terminen da:eek:
Nå begynner virkelig nedtellingen!
Venter bare på innleggene om at babyene har kommet jeg!
Nå er det IKKE lenge igjen!
Selv går jeg ikke ut i fra termin - som er 17. sept.
Jeg skal settes i gang før det, men har ikke røpet dagen enda, selv om jeg har visst datoen lenge.

Kos deg litt ekstra med magen i dag!
:findag:

:vink: fra Stini & Lille Håp :baby: 35+2

Anne M
13-08-2002, 12:54
Gratulerer med T-30! :klapp: :klapp: :klapp:

Syns det er flott du nyter dagene,vi har ikke sååå mange igjen.
Jeg både gleder og gruer meg til han er ute ;)
Nå slipper vi jo å dra på alt mulig stæsj når vi bare skal ut en liten tur? :lol:

Ønsker deg en fin dag idag!

Klem Anne M + lillegutt 33+4 :baby:

Frida1
13-08-2002, 14:04
Gratulerer med T-30!!!

Ikke mange dagene siden jeg var der selv, og synes dagene bare flyr avgårde.

Synes det er litt skummelt jeg også, men gleder meg mest til å få møte lille klumpen:baby: Moren min gikk også over tiden to av tre svangerskap, men ikke mer enn en uke. Hittil har mitt svangerskap visstnok vært veldig likt hennes så jeg håper ikke jeg må gå lenger enn henne;) Krysser fingrene for at ingen av oss går over i det hele tatt:D

:findag:
Klem Frida T-26

Miro
13-08-2002, 14:41
Heia:vink:

Nå må jeg få til å skrive i uthevet tekst, men her kommer mitt bidrag:

Grattis med T-30 :klapp:

Jeg fikk til uthevet men ikke med farge. Jaja, det kommer etterhvert.

Kos deg i dag:)

Klem fra Miro T-19