PDA

Vis full versjon : Isabella har vært på ultralyd og hatt influensa

Isabell@
10-09-2002, 15:14
Hei!

Jeg var på ultralyd på fredag pga mistanke om svangerskap utenfor livmor. Men det var det ikke, :klapp: legen så helt klart en fostersekk der inne, men ikke noe mer. Så da trakk jeg et lettelsens sukk.

Jeg skal tilbake i begynnelsen av oktober, så da blir det spennende, da kan man jo se noe....Ellers har jeg nok av symptomer. Skikkelig ømme bryst, småkvalm, er sulten konstant og trøtt som bare det. Jeg synes det er helt topp jeg, da er det ingen tvil at jeg er gravid.:D

Så ble jeg selvfølgelig syk og har ligget strak ut i fire dager, men er tilbake på jobb idag. Det jeg ikke hadde fått med meg var at jeg måtte ha sykemelding hvis jeg var syk over en helg:sint: Ble fire dager til sammen da, hvorfor kunne ikke sjefen ha sagt det da? Jeg er nesten aldri syk så jeg hadde ikke satt meg inn i dette. Jeg ble rett og slett rasende og på gråten:gal2: Hormonell, jeg?

Isabell@
10-09-2002, 15:15
Forresten gratulerer til alle som har testet to blå de siste dagene!!!:) Lykke til med spirene!!

Tidligere bruker
10-09-2002, 16:07
Så kos med rapport fra UL da!

Var jo bra at det ikke var svangerskap utenforlivmora da. Prøv og få ta noen Ul bilder neste gang du skal dit da, slik at vi får en sniktitt på Lille Ert!!

:findag:

Og håper du er frisk igjen!

Qatrine
10-09-2002, 17:02
Så flott da!

Godt å høre at alt er bra med den lille:) Dette går bra skal du se:)

Slitsomt å være syk i tillegg til å være gravid, ja. Håper du kommer deg fort igjen!

Miriam
10-09-2002, 17:13
Du må da ikke ha sykemelding, men du må bruke opp to egenmeldinger siden det er helg imellom, så vidt jeg vet iallefall.
(Hvis det ikke er slik at du skulle jobbe i helgen altså).
Om du er syk i helgen eller ikke er jo ikke noe de kan kontrollere.

Bra du er frisk nå da,
Klem fra Miriam

Tidl. bruker
10-09-2002, 17:56
Så deilig at alt var som det skulle. Det er godt å få det bekreftet ikke sant? Skulle ønske jeg også kunne få en tidlig UL, jeg vil så gjerne se babyen min jeg også.

Lykke til videre Isabell@, og det ordner seg vel med en sykemelding?

Cecilie
11-09-2002, 12:18
Så fint å høre at Ul gikk bra og at alt var bra med Lille Ert.

Klem fra cecilie