PDA

Vis full versjon : Kjeder meg...

gullku
10-09-2002, 15:37
Bare et aldri så lite hjertesukk - jeg kjeder meg sånn!!!
Skulle så gjerne gjort noe helt annet akkurat nå. Sitter på jobb, og den siste timen har jeg hatt absolutt INGENTING å gjøre... Jobber bare 4 timer om dagen, og det er midt i lunsjen til alle andre, så det er begrenset hva jeg har å gjøre. Men noen må passe på telefonen i tilfelle den skulle ringe... Har lest vg-nett og dagbladet-nett, spist lunsj ved telefonen (ingen fare, den ringte ikke!!) Noen dager går jeg hjem litt tidligere, men jeg får timebetalt, så det kan jeg jo ikke gjøre hver dag. Trenger virkelig pengene... Men neste uke skal jeg jobbe ekstra et annet sted på morningene, og der vet jeg det er mer enn nok å gjøre! Da blir resten av dagen litt lettere å holde ut.

Tilla
10-09-2002, 16:12
Kjeder meg også grusomt. Er møkka lei av jobben, og syns det går drit-treigt selv om telefonen ringer her hos meg... Venter i det lengste med å ta den.

Tilla

gullku
10-09-2002, 16:26
hehe... vet du hva, den har ikke ringt siden jeg skrev det forrige innlegget.... nå har jeg vært på do 3 ganger, og gleder meg stort til å gå hjem klokka 14.00!!!!! Bare 28 minutter igjen til jeg kan pakke veska...

Tilla
10-09-2002, 17:00
Må sitte helt til 4 jeg da...:(

Tilla
10-09-2002, 17:59
Hørtes IKKE noe særlig ut det heller, nei...

Ramgad
10-09-2002, 22:58
Skulle ønske jeg rakk å kjede meg på jobb av og til. Det går i ett fra åtte til fem, og i bilen på vei hjem sutrer jeg over at godjenta mi skal legge seg halv åtte så jeg ikke får lekt så mye med henne...

Sånn er det å være lærer - i alle fall min situasjon. Åtte til fem. Den "lange" lærerferien har jeg brukt opp batteriene fra allerede, er trøtt og sliten. Men liker jobben min, og er i fin form ellers.

Søttan - skulle sitti foran PC på jobb... Vært halvgærn SnartMamma og lagt inn flere innlegg daglig! Eller... Dere kan vel egentlig være glade det ikke er tilfellet. Jeg hadde vel gått dere på nervene!

Håper morgendagen går fortere, Gullku!

gullku
12-09-2002, 15:39
Berta - føler med deg!!! Gikk en del hjemme i forrige svangerskap, og ja - TV'n var min beste venn...
I dag har jeg faktisk hatt en del å gjøre, det var helt greit!!!

Pass på deg selv, det er verd det (tenker på lille babyen!)