Vis full versjon : Anbefale meg en kropps krem!
Dragonfly
07-02-2011, 18:43
Noen som kan anbefale meg en kropps krem, som er god. :blafre:
Er to ganger i uka i bassenget å huden begynner å merke det!
Helst ikke så veldig sterkt parfymert. :sparke:
:mann: kom å spurte meg her i dag hva jeg ønsker meg i morsdagsgave, kom ikke på noe da.
Men en krem tror jeg at jeg skal ønske meg! :jupp:
A-derma. Dyr, men god. Fås på apoteket.
http://images.myvouchercodes.co.uk/code-logos/Great-Deal-A-Derma-Exomega-Emolient-Cream-With-Oat-Milk-And-Omega-200ml-Now-10-Pounds-At-Escentual-1289286784.png
VenterPåSommer
07-02-2011, 19:14
Jeg svømmer to ganger i uka så her blir huden fryktelig tørr og da er det bare Aloepropolis fra forever living som fungerer :glis: Lillebroren min bruker den pga psoreasis !
http://i55.tinypic.com/255p3e9.jpg
Dragonfly
07-02-2011, 19:17
Takk for tips så langt! :jupp:
De to første vet jeg hvor jeg får kjøpt, men den siste der har jeg aldri sett før.
Hvor får jeg kjøpt den å er den spes egnet for de med Psoriasis?
VenterPåSommer
07-02-2011, 19:33
Takk for tips så langt! :jupp:
De to første vet jeg hvor jeg får kjøpt, men den siste der har jeg aldri sett før.
Hvor får jeg kjøpt den å er den spes egnet for de med Psoriasis?
Den får man desverre bare kjøpt av forhandlere som selger Forever Living produkter, det er ganske mange i norge men man må jo da kjenne noen, eller kjenne noen som kjenner noen ;). Den er ment som en vanlig fuktighetskrem for tørr hud, men den har vist seg og ha spesiellt gunstig effekt på mange med psoreasis. (Kjenner noen som har vært så heldig å slutte med de fæle kortisonkremene etter de startet med denne kremen)
Dragonfly
07-02-2011, 19:38
Takk for tips!
Har en gutt som fikk påvist psoriasis for 2 uker siden, derfor jeg ble ekstra interessert i den kremen.
Men utslettet han er borte nå å håper aldri det kommer tilbake igjen, for barnelegen mente det var et akutt tilfelle som kanskje aldri mer kom tilbake. :nemlig:
VenterPåSommer
07-02-2011, 19:49
Takk for tips!
Har en gutt som fikk påvist psoriasis for 2 uker siden, derfor jeg ble ekstra interessert i den kremen.
Men utslettet han er borte nå å håper aldri det kommer tilbake igjen, for barnelegen mente det var et akutt tilfelle som kanskje aldri mer kom tilbake. :nemlig:
åh, men så godt det bare var akutt da! for det er ikke noe behagelig tror jeg ...
Lillebror startet også slik og fikk desverre tilbake igjen og igjen nå og da, startet på denne kremen, smører seg med en gang symptomene kommer tilbake og da holder blemmene seg borte heldigvis. Kunne du tenke deg å prøve om det kommer tilbake eller du vil bruke selv så kan du jo bare sende meg en PM om du ikke kjenner noen forever living forhandlere. Er ikke det selv, men ei venninne :)
Jeg liker godt Body Butter'et fra The Body Shop :jupp:
Ellers så bruker jeg bare Nikken sine hudpleieprodukter, de har kun naturlige ingredienser i produktene, og de er drøye og veldig gode :jupp:
http://www.nikkenwellbeing.no/PWP/Products/Products.aspx?ID=242&MediaType=Image&RootGroup=236
Denne kremen her bruker jeg faktisk både i ansiktet og på kroppen :jupp:
Dragonfly
07-02-2011, 21:33
Patilla får bare opp forsiden på den kremen.
Hva heter den så kan jeg lete å se om jeg finner. :jupp:
Tarjetta
07-03-2011, 21:03
Jeg kan anbefale deg Cocoabutter og cocoabutterstick ifra bodyshop. Jeg har brukt den igjennom hele svangerskapet, og har vært kjempe førnøyd. Har svømt en del i klorvann uten å få noen som helst problemer med huden (som vanligvis pleier å være veldig ømfintlig), og ikke har jeg fått noen strekkmerker (om det skyldes kremen kan selvfølgelig diskuteres, men mange gravide sverger til den). De koster 169,- og er å få tak i både på nett og alle bodyshop butikker.
Patilla får bare opp forsiden på den kremen.
Hva heter den så kan jeg lete å se om jeg finner. :jupp:
Så ikke denne før nå jeg :stønn:
Her står det om produktene:
http://www.nikken.co.uk/seisho/nor/page.aspx?content=Tilforsiden&menu=Tilforsiden
Dragonfly
07-03-2011, 22:06
Jeg fikk Bioterm krem!
Er så langt veldig fornøyd med den. :jupp:
Har vært å luktet på mange av de i fra Body shop og ble ordentlig kvalm av mange av luktene der. :sparke:
Bra du fant en du likte!
Jeg blir kvalm av lukten til den Biotherm-kremen (jeg ble ikke det før, men nå blir jeg).
Jeg blir også kvalm av noen av de fra BS, men akkurat den jeg har synes jeg er veldig god :knegg: Tror jeg har kirsebær eller noe sånt..
vBulletin® v3.7.3, Copyright ©2000-2012, Jelsoft Enterprises Ltd.