Vis full versjon : Hikker babyene deres mye?
I mine to forrige svangerskap (jenter) ristet magen sent og tidlig fordi babyen hikket :)
Denne gangen (gutt) kan jeg merke det en sjelden gang - og ikke på langt nær så mye som med jentene.
Så nå lurer jeg på om det er noe i det gamle jungelordtaket at hikking er et jentefenomen?!? :bryn:
Er det mye hikking rundt om i desembermagene for tiden? :)
Jeg opplever det motsatte. :???:
da jeg gikk med mine to første barn(gutter)var det hikking sent og tidlig.
Denne gangen går jeg med jenten og har ennå til gode å kjenne hikking.:trist!: Jeg har faktisk bekymret meg litt for det. Men det kan jo være jeg ikke kjenner noe,siden morkaken ligger på baksiden av magen.:???: :???:
Til nå har jeg bare synes det har vært deilig å slippe all hikkingen, men nå ble jeg også litt bekymret...:(
Gutten min hikket ustanselig, nesten så det var slitsomt. Denne vesle ungen har bare hikka en eneste gang til nå...
Kanutten
11-09-2002, 23:26
Hvordan merker dere at babyen hikker da??
kanutten 27+1
Jeg merket hikke for første gang i går! Har nok merket det tidligere i uken men ikke skjønt hva det var. Kjentes ut som mange bittesmå spark raskt etter hverandre. Men for svake til egentlig å være spark, varte i flere minutter.
Koala 26+4
Kanutten
13-09-2002, 13:16
Da var det nok det jeg merket også i går da.. Stod og hadde foreldremøte...så kjente jeg at det små dunket inni meg.. kunne ikke skjønne at den lille kunne sparke så fort.. men da var det nok hikking.. Takk for svar..
Kanutten 27+3
:klapp: Var på kontroll i går,og spurte om hvorfor jeg ikke kjenner hikking denne gangen.Det er visst helt tilfeldig om man kjenner det eller ikke,og man trenger ikke bekymre seg,hvis en ikke kjenner noe tegn til hikking gjennom svangerskapet.Puh..det var da enda godt.:klapp: :klapp:
:findag:
Har etterhvert finne ut at DET MESTE i svangerskapet er normalt :D
vBulletin® v3.7.3, Copyright ©2000-2012, Jelsoft Enterprises Ltd.