PDA

Vis full versjon : Føflekk??

Emmeline
12-05-2003, 22:04
Har hele tiden hatt en liten utstående føflekk på magen, men den har aldtig vært i veien eller vært neo problem. Inntil nå. Ettersom magen min bare vokser å vokser så er den ofte i veien, og henger seg fast ( vet det høres ekkelt ut..:-/ ) Er det farlig å fjerne en føflekk nå siden jeg er gravid, og at den er på magen?
Noen som har noen gode råd?

En ting til: Har vært hos legen min i dag, og hun fant protein i urnina min. Hva betyr dette?

Hanah
13-05-2003, 02:57
Jeg kjenner meg igjen, Emmeline.. Har et par utstående føflekker på magen jeg også, som med ett har kommet litt i veien.. :uff:
Hadde dessuten en inni navlen, som nå har kommet 'ut' ellersom navlen har vrengt seg.. Den føflekken er sår og vond, sikkert fordi den tidligere har vært beskyttet inni navlen.. :uff:

Men hva gjør man? Jeg skal ta det opp med legen min neste gang jeg er på kontroll, så får jeg se hva han sier. Har liten lyst til å begynne å fjerne noen nå.

Du kan jo spørre legen din du også, så får du høre hans råd angående problemet.

:findag:

Filifjonk
14-05-2003, 14:18
Føflekkproblematikken kan jeg ikke hjelpe deg med, men det at du har proteiner i urinene betyr at du har eggehvitestoffer i urinen. Mer om det kan du lese på denne linken. http://www.lommelegen.no/kap103_15.html