PDA

Vis full versjon : Mer bekkenløsning

Hildur
12-05-2003, 23:11
Jeg har lenge hatt bekkenløsning og smertene har stort sett sittet i iliosacralleddene på venstre side. Disse har jeg stort sett klart å holde i sjakk ved trening og fysioterapi. De siste dagene har jeg i midlertid fått smerter i lysken på venstre side, samt et slags trykk nedover mellom beina. Var på UL forrige uke, og barna lå der de skulle så det er ikke de som trykker på ennå heldigvis! Dette er ikke konstant, men oppstår når jeg går eller står en stund. Jeg lurer på om dette også kan ha sammenheng med bekkenløsningen eller om det sannsynligvis er noe annet :???: :???: :???:

Filifjonk
14-05-2003, 14:24
Det er bekkenløsning.. Leddbåndet ditt i symfysen er nok blitt litt lealaust, samt at smerter på høyre side kan føre til feil holdning og mer belastning av venstre side og dermed flytter smertene seg over til den sistnevnte siden. Selv har jeg bekkenløsning over hele bekkenet. Og jeg har alle de nevnte symptomene. Både lyskesmerter og skrittsmerter..

Hildur
14-05-2003, 16:45
Takk for svar Filifjonk. Det samsvarte godt med hva legen sa til meg da jeg var der i dag. Bekkenløsningen er tydeligvis mer kompleks enn jeg trodde. Så nå blir det vel full sykemelding.

Hilsen Hildur