PDA

Vis full versjon : Oppdatering fra meg

Saga
10-09-2002, 16:19
hei på dere jenter!

Etter et par dagers pause kom kvalmen og svimmelheten tilbake på nytt! Akkurat nå er kvalmen enerådende. Altoppslukende.
Har aldri kjent noe lignende og har aldri følt meg så elendig.
Jeg klarer ingenting. Etter å ha tatt en dusj er jeg utslitt.....
Jeg sovner over toalettskålen.....ikke noe vits i å dra fra den.
Har forsøkt å gå på jobb.......men ble kjørt hjem etter 2 timer fordi jeg ikke var istand til å komme meg hjem selv.
Jeg er sliten....fryktelig fryktelig sliten.
Og jeg er faktisk deprimert..........
Rart.....
Jeg skulle liksom gå rundt å være superlykkelig........og egentlig er jeg vel det også........det er bare så veldig vanskelig å være entusiastisk når man ikke engang kan gå til postkassen.

Håper dette snart er over slik at jeg virkelig kan begynne å nyte graviditeten.

Har løpende kontakt med legen min som har begynt å mumle så smått om "ektrem svangerskapskvalme". *grøss*

Vianne
10-09-2002, 16:43
Høres ille ut, Saga...Bare du blir kvitt kvalmen snart og kan nyte graviditeten slik den skal nytes!:)

Hampus
10-09-2002, 18:39
Uff da, Saga! :(

Høres ikke noe særlig ut!

Håper kvalmen gir seg snart og ikke kommer tilbake så du virkelig kan nyte graviditeten din!

:klem: fra meg!

8+3 i dag!

Camelia
10-09-2002, 23:20
Høres vannvittig slitsomt ut...
Det er ikke rart du føler deg som du gjør, altså deprimert, å være konstant så kvalm som det du er må jo være noe av det verste som finnes! Man fungerer jo overhodet ikke. Som å ha omgangssyke i ukesvis...

Har du hatt sykemelding? Det burde vel ikke være noe problem for deg å få. Kanskje en periode med masse hvile og stillstand kan hjelpe på? Krysser i hvertfall alt jeg har for at tilstanden din i hvertfall ikke varer lengre enn ut første trimester (helst kortere, selvfølgelig!), måtte alt som heter "ekstrem svangerskapskvalme" holde seg langt unna!

:klem:

Gaupa
11-09-2002, 00:25
Dette høres forferdelig slitsomt ut :(. Blir nesten flau over at jeg uffer meg over min småkvalme :o

Håper virkelig at kvalmen din går over snart, Saga, og at du får mulighet til å kose deg med graviditeten.
:klem: fra meg

LIZ
11-09-2002, 11:57
Dette hørtes ikke noe morsomt ut nei!!!
Jeg håper virkelig at du blir kvitt kvalmen og kan nyte svangerskapet fremover:stakar: :stakar:

Saga
11-09-2002, 13:23
Angående sykemelding så har jeg fått Aktiv sykemelding i 2 uker fremover. Dvs at jeg selv bestemmer når og hvor mye jeg skal jobbe. Jeg er glad for å slippe presset og bestemme selv.

Selleri
12-09-2002, 16:43
Bra du har fått aktiv sykemelding Saga, for med den kvalmen må det jo være vanskelig å konsentrere seg på jobb... Håper at det snart går over for deg, og at du slipper mer kvalme framover. Lykke til Saga - tenker på deg.:stakar:

~TM~
21-09-2002, 02:32
Huffda, Saga!

Ikke godt å være så kvalm...

Håper du er bedre nå - det er jo en stund siden du la inn dette innlegget. Men jeg er mest på NM, så jeg har ikke sett dette før nå.

Men ellers da? Når i april har du termin? Har du vært på UL? Kjønn?

Send meg gjerne en PM!

Beate
21-09-2002, 09:04
:stakar:

Har sendt deg mail!