PDA

Vis full versjon : Har du halsbrann?

solstrålen
13-05-2003, 02:13
Reis på apoteket og spør etter Link 1100 mg med jordbærsmak. De er virkelig effektive, og blillige. Under 40 kr/pk. Jeg sliter med halsbrann 24 timer i døgnet, men tar link ved behov, og da blir det helt borte. Det er helt ufarlig for fosteret, og smaker ikke så gale som mange andre syrenøytraliserende tabletter..
Ville bare at alle skal vite om det:p lykke til!

Ceni
13-05-2003, 02:40
tusen takk for tipset
skal løpe og kjøpe i morgen
ellers hjelper surmelk litt og

Hanah
13-05-2003, 02:43
Takk for tipset, Solstrålen! ;)

forundret
13-05-2003, 05:12
Endel leger og jordmødre sier at man ikke skal ta link, men bruke garvicon istedenfor. men tar jeg ikke mye feil står det at link er ufarlig på pakken, forskjellen er vel at garviscon leggger seg oppå magesyren og hindrer at den kommer opp, mens linken blander seg? ville bare tipse, så kan dere velge selv. garvicon kommer som flytende og tabeletter.

Tidligere Bruker
13-05-2003, 11:05
Legen har heller aldri anbefalt Link til meg, men jeg har tatt det allikevel.
De virker ikke så godt som Gaviscon.
Jeg har køpt meg ei sånn flakse nå, og det er utrolig hvor effektivt det er selv om det smaker helt pyton. Men jeg synes det er lettere å svelge noe flytende enn å tygge på de pillene.

:mervink:

sjanett
13-05-2003, 14:27
Spurte legen min om det var "trygt" å ta link. Fikk til svar at disse inneholdt litt aluminium men at det var HELT trygt å ta disse. Skulle ikke bekymre seg for at det var noe "farlig" med disse...

Jeg bruker Link både 600 (tror jeg) og 1100 mg -alt etter hvor sterk halsbrannen er. Syns disse fungerer greit jeg...

K@roline
15-05-2003, 01:42
Takk for tipset...