Vis full versjon : Gravid og hatt blødninger
Uregistrerte
02-03-2011, 15:47
Hei!
Fant ut for ikke så lenge siden at jeg var gravid, noe som jeg da ble veeldig glad for :D
Utifra terminkalkulatorer på nett er jeg ca 8 + 4 på vei..
Det som bekymrer meg er det at jeg hadde tre blødninger før jeg fant ut at jeg var gravid..
Var minimalt med blod, og fargen var nærmere lyserosa enn rødt.
Noen flere som har opplevd dette??
Er livredd for å miste gullet i magen :o
Kråkemor
02-03-2011, 15:56
Har opplevd det i to ellers vellykkede svangerskap. :) Den ene er nå 3,5 år, den andre 17 uker.
Carmenzita
02-03-2011, 15:57
Opplever det daglig nå.
Har vært hos gyn og sett at alt står bra til,og blir fulgt opp med ny ul.
Så det trenger ikke å bety noe, mange opplever blødninger rundt IKM,og etter.
Uregistrerte
02-03-2011, 16:10
Åh, det var utrolig betryggene å høre!
Er vel en uke siden jeg hadde disse blødningene, men har vært så redd for at det var ett forvarsel på SA eller noe.
Har uansett legetime i neste uke, så får ta det opp med legen også da :)
Pollyanna
08-03-2011, 14:50
Jeg hadde også dette i begynnelsen. Ikke noe å være redd for, i allefall hvis det bare er rosa/brunt og ikke friskt blod. Ikke er det noe du kan gjøre fra eller til heller, så det er like godt å tenke positivt! Gratulerer med baby i magen!
Jeg hadde blødning fra uke 5 til ca uke 8. Rundt 2, 5 uker varte det. Var ikke slik at jeg måtte gå med bind. Men hver gang jeg var på toalettet og tisset var det blod på papiret når jeg tørket meg, noen ganger var det en del, andre dager var det mindre. Det stoppet også opp noen dager og kom tilbake. Var på UL både i uke 6 og uke 8. Alt sto bra til med babyen med jeg blødde fra en plass inne i livmoren. Var en opphopning av blod der som hun viste meg i uke 8, og sa at resten kommer du til å blø ut eller kroppen kommer til å ta det opp. På ny UL i uke 11 var det vekke, og blødningen stoppet altså i uke 8. I dag er jeg uke 21, og alt har vært fint med babyen hele tiden. Var ikke særlig kjekt å blø, men det var ikke farlig!
trollemor
11-03-2011, 01:00
Blødninger fra ca uke 5 til uke 17... Hittill... !!
Hadde det samme sist .
vBulletin® v3.7.3, Copyright ©2000-2012, Jelsoft Enterprises Ltd.