PDA

Vis full versjon : Til dere med halsbrann

Moniq
13-05-2003, 12:35
Jeg er veldig plaget med halsbrann, og spyr av nyco og gaviscon, så i går dro jeg på helsekosten og lurte på om di kunne hjelpe meg med noe mot det, som ikke smakte vondt, jeg fikk Frutin, ett naturmiddel for hals og mage, smaker peppermynte, står bakpå: de naturlige fruktfibre og og dolomitkalken holder syren på plass i magen. Anbefales til alle-også gravide:D

Jeg prøvde de i går kveld, og det fungerte faktisk, men tok 5 min før virkningen kom.:D

Dolly27
13-05-2003, 13:06
Supert!!

Har ikke merket det stort enda, men kjenner tendensene!
Skal huske på det om problemet skulle melde seg!

:findag:

LilleNuff
13-05-2003, 13:12
Jeg også.

Var ikke noe særlig plaget sist, da hjalp det å drikke melk, men hvis det blir verre denne gang, skal jeg huske på dette.

Lussen
13-05-2003, 13:29
Jeg tygger Aflurax så det holder. De smaker ikke spesielt godt, men de virker.
Men peppermyntesmak høres forlokkende ut, så det spørs om jeg ikke konverterer til Frutin...

Sonar
13-05-2003, 14:42
Skal huske på det dersom halsbrannen tar seg opp. Foreløpig hjelper det å holde seg vekke fra appelsinjuice ,med andre ord ikke noe særlig plaget.

OOOPS 4!
13-05-2003, 16:06
jeg er veldig plaget nå...og klarer heller ikke gaviscon og tyggetabeletter...takk for tipset:klem:

septis
13-05-2003, 16:44
åhh,tusen takk,begynner bare å bli værre å værre...
takk for tipset;)

Tidligere Bruker
13-05-2003, 18:03
Jeg prøvde Frutin i forrige svangerskap, men det hjalp ikke for meg. :(
Det kan jo være jeg kan prøve det i dette svangerskapet også, og få effekt. :) Ingen svangerskap er jo like. ;)

Gaviscon smaker jo pyton, og det gjør jo ikke Frutin. :)

:mervink: