PDA

Vis full versjon : Må bare dele det med noen(utenfor tema)

Mariah
10-09-2002, 16:56
Jeg har funnet meg brudekjole:hjerter: :hjerter:

Skal nemlig gifte meg med min kjære gjennom snart 8 år den 25.oktober, og nå er kjolen i boks. Vi har vel tenkt på bryllup lenge, men aldri liksom kommet i gang, men nå blir det altså. Blir et veldig enkelt bryllup, hos sorenskriveren og selskap med den nærmeste familien og forlovere, og derfor så jeg for meg at kjolen skulle bli veldig enkel. Falt for den første jeg prøvde, den er litt mer enn hva jeg så for meg på forhånd, men likevel passet den utrolig godt:hjerter:

Kommer til å være 20 uker på vei på den store dagen, så heldigvis var det mulig å sy ut kjolen en del:D Skal til og med ha et lite slør, det var jeg også sikker på at jeg ikke skulle ha, men det ble veldig fint. Gleder meg veldig:elsker:

Zurufa
10-09-2002, 18:34
Gratulerer! Det blir sikkert en kjempefin dag! Jeg har prøvd å få kjæresten min til å gå med på giftemål de siste 3-4 årene (vi har vært sammen i 7 1/2) men han er og blir en kjiping på akkurat det området...

Ja, ja - han har nå gitt meg "lille frø" i hvertfall, så jeg får være takknemlig for det, og håper han skifter mening om ikke så alt for lenge.

Lykke til på den store dagen!! :klapp:

Stor klem fra Zurufa

tulla
10-09-2002, 21:02
Gratulerer med brudekjole!

Gifte meg i mai i år, og husker den gode følelsen etter brudekjolen var funnet, og jeg kunne puste rolig en stund. Jeg hadde også slør, til tross for at jeg hadde bestemt meg på forhånd at jeg ikke skulle ha det, men det ble liksom prikken over i...

Lykke til med alle forberedelser!

Cazandra
12-09-2002, 01:31
GRATULERER SÅ MYE MED VALGET:klapp:

Akkurat noe slikt er det jeg har planlagt!
Vi har vært sammen i over 6 1/2 år nå! ;)

Håper dere får en kjempedag, og at dere koser dere gløgg ihjel:kidoki:

25.10.02, ikke så lenge til...*gruer du deg???*

Gratulerer igjen!

Fortell oss når du planlegger da! :kidoki:

Vi vil vite ALT :D

:klem:

Beate
13-09-2002, 20:57
Gratulerer, Mariah!

Dere får nok en fantastisk dag. Selv giftet jeg meg i august i fjor. Været var knallfint og alt var helt fantastisk.

Lykke til!

Billy Jean
13-09-2002, 21:24
Mariah, så heldig du er som skal gifte deg!! :) Det må være en fantastisk følelse!
Ønsker deg lykke til med alle forberedelser i mellomtiden.
En liten kul under brudekjolen blir nok nydelig....:)

Billy Jean

Tidl. bruker
14-09-2002, 00:16
Gratulerer jeg giftet meg 1.6.02, var da hvit brud. Lykke til med dagen. Vi har vært sammen snart 3 år og venter nr: 2 ;)
Link til siden fra dagen hos fotografen: http://www.kvinneguiden.no/bryllup/brudepar/2002/august.shtml

Hermine
14-09-2002, 12:09
Gratulerer og lykke til!
Jeg og samboern gifta oss i sommer, etter å ha vært sammen i over 11 år.
Jeg var da 17 uker på vei med nr 3, så vi fikk mange kommentarer om at "det var jammen på tide":)

Jeg hadde kjøpt brudekjolen før jeg ble gravid, så vi var veldig spente på om den kom til å passe. Heldigvis gikk det greit. Den var todelt, så på skjørtet sydde jeg to knapper og festa et regulerbart strikk imellom. Overdelen var i utgangspunktet litt stor, så jeg vokste inn i den..

Syns det var helt greit å være gravid brud. Eneste jeg savna var 3-4 glass rødvin til maten. Får ta det igjen når vi har 1 års bryllupsdag:)

emilie
15-09-2002, 15:59
Koselig med bryllup. Vi hadde også "bare" de nærmeste til stede, men det var mer enn nok det.
Det var mye jeg også ikke skulle gjøre på den store dagen. Ikke sette opp håret, ikke bli prof. sminket. Gjett hvem som møtte opp i kirka med oppsatt hår og perfekt sminket ?!;)

Lykke til og KOS dere på den store dagen. Et minne for livet.:klapp:

Ginger
16-09-2002, 12:32
Gratulerer med den store begivenheten - det kommer til å bli stort! Et lite tips: slapp av og husk på å nyte dagen og øyblikkene for timene går så alt for fort.:D

Vi giftet oss i juni 2001 og hadde en strålende dag med masse venner og familie. Som en liten bonus ble vi gravide omtrent på 1. års bryllupsdagen vår.... :blush:

Klem fra oss

banty
18-09-2002, 21:40
Åhhh.
du kan bare glede deg!!!!:elsker2:
Giftet oss 24 august i år, og det var en himmelsk dag.
Vi ble formelt viet på tinghuset fredag, men hadde vielse utendørs, med human etisk forbund på lørdag. I nydelig brudekjole, 20 meter rød løper, party telt pyntet med rognebær, mendelshon brudemarsj, og knall vær!!!!!
Kunne ikke hatt en bedre dag:nam:
Lykke til!!!!!
Gi oss rapport da

maria02
18-09-2002, 22:07
Kjempegøy å gifte seg. Selv giftet jeg meg i juli 01. Det var en fantastisk dag. Jeg leide kjole, og klarte å ombestemme meg i valg av kjole bare 14 dager før bryllupet.

Pass på å ha gode hjelpere rundt deg selv om det bare blir de nærmeste. En slik dag kan ta på også.... Pass på å nyte hvert sekund!

Lykke til med forberedelsene!

Koz Maria02 og nurket på 16 uker...

Mariah
19-09-2002, 17:45
Tusen takk for alle gratulasjoner:)

Foreløpig er det meste i boks, mat er bestilt, det samme er fotograf og hotellrom til bryllupsnatten;)

Det store spenningsmomentet er fortsatt kjolen+magen. Skal tilbake til prøving om et par uker, og jeg tror nok at det vil gå bra. Håper dette svangerskapet forløper som det første, at den ordentlige magen kom for fullt når jeg var sånn ca 22-23 uker på vei :D

Lover å si i fra hvordan det går, gleder meg veldig til å bli fru:elsker: