Vis full versjon : De små grå...
Nei, ikke de inni hodet, men de som er på. De som man ellers gjerne skjuler gjennom farge på boks. Nå synes jeg det skinner litt vel mye sølv blant mitt ellers veldig mørke hår og jeg skulle så gjerne gjort noe med det.
Er det noen som vet om noen fargeskjulegreier som er trygt å bruke for gravide? Eller må jeg leve fullstendig naturell fram til amminga gjør kål på håret mitt og det meste ligger rundt meg i dusjsluket??
:rødme:
Nei, ikke de inni hodet, men de som er på. De som man ellers gjerne skjuler gjennom farge på boks. Nå synes jeg det skinner litt vel mye sølv blant mitt ellers veldig mørke hår og jeg skulle så gjerne gjort noe med det.
Er det noen som vet om noen fargeskjulegreier som er trygt å bruke for gravide? Eller må jeg leve fullstendig naturell fram til amminga gjør kål på håret mitt og det meste ligger rundt meg i dusjsluket??
:rødme:
En del frisører bruker et merke som heter Daviness, og det er naturlig eller økologisk eller noe i den duren og kan iallefall trygt brukes. Det fikk jeg opplyst sist jeg gikk gravid, og kommer til å bruke det denne gangen og.
Men da må du dessverre/heldigvis (stryk det som ikke passer:knegg:) til frisør
Snartimål
12-03-2011, 14:49
Ja jeg har også lest det på nett at det finnes økologisk hårfarge som kan brukes av gravide :) Jeg farget håret rett før el og kommer til å vente til jeg er 3 mndr på vei. Kommer til å gremmes over de grå, det gjorde jeg sist jeg gikk gravid og ventet til etter uke 12 :urk:
Jeg napper :tøff:
Enn så lenge....:knegg:
Snartimål
13-03-2011, 14:07
Jeg napper :tøff:
Enn så lenge....:knegg:
...da hadde jeg sikkert blitt skalla!:hahano:
Tigermor
13-03-2011, 21:01
Har redusert belysningen på badet og napper de som kommer i panna.
Forøvrig leser jeg slike tråder ivrig for å få råd og tips:)
Det er helt trygt å farge håret når man er gravid, så du skal ikke tenke på dette. Som den forrige frisøren min forklarte for mange år siden, så blir alle kjemikaliene såpass utvannet med alle de andre væskene i kroppen, skal man ikke være redd for giftstoffer.
vBulletin® v3.7.3, Copyright ©2000-2012, Jelsoft Enterprises Ltd.