PDA

Vis full versjon : Når informerer dere arbeidsgiver?

akr
10-09-2002, 17:30
Åååååå, nå er jeg sliten. Har akkurat hatt forelesning og er helt pumpa - faktisk enda mer enn vanlig.... Man skal liksom stå der og være super skjerpa og engasjert i to timer..... Forsøke å formidle stoffet på en interessant og forståelig måte..... Ikke lett når man er mega trøtt og småuggen.... men nå er det overstått for i dag. Det er kjipt å være trøtt og sliten uten at noen verken ser eller vet hvorfor.... gleder meg til den i hvert fall blir en litt mer "synlig" årsak. Når er det forresten vanlig å fortelle slikt til arbeidsgiver? Jeg har ikke tenkt å fotelle noen noe på lenge enda... hva med dere?

Tuddelu og klem! :sover:

Isabell@
10-09-2002, 17:44
Jeg tror ikke han blir særlig glad på mine vegne, så jeg utsetter det så lenge jeg kan. Tror jeg venter med å si det til magen er umulig å skjule. Det tar sikkert litt tid siden det er mitt første svangerskap og høsten med sine store, varme klær skjuler magen en stund.

Maimamma
10-09-2002, 18:09
Tror jeg kommer til å fortelle det i november. Jeg jobber med revisjon så jeg bør nok ha fortalt det før vi begynner å planlegge årsoppgjørsperioden. Det kan vel være greit å få redusert arbeidsmengden slik at jeg slipper minst mulig overtid på nyåret.

Tiffy
10-09-2002, 19:47
Tenker jeg forteller det etter 3 måneder... Jeg har så mange gode venner her på jobben at jeg gleder meg! Håper bare jeg klarer å holde det skjult så lenge... Kan jo ikke være med på så mange festligheter frem til den tid... Sjefen min er heldigvis kvinne og det er ikke noe problem å fortelle det her i gården, hun blir sikkert glad på mine vegne :D

Tidl. bruker
12-09-2002, 12:56
Jeg fortalte det i går. De driver med budsjett om dagen, og tenkte jeg skulle være snill slik at de kunne få med min svangerskapspermisjon i budsjettet.

Vi hadde personalmøte i går, og det var en fin anledning til å få fortalt det til alle 8 !? samtidig. Synes det er greit at de vet det. Nå har de en forklaring på hvorfor jeg ikke like sprudlende hver dag.

Miriam
12-09-2002, 13:13
Jeg er samboer med sjefen jeg...:latter:

Så han var naturlig nok den allerallerførste som fikk vite det....

Miriam 4+5