PDA

Vis full versjon : Min første kontroll

LIZ
10-09-2002, 20:42
I dag har jeg vært på min første kontroll!!:klapp: :klapp: :klapp:
Alt så foreløbig helt greit ut:D Det eneste jeg reagerte litt på var at legen min (som virket veldig snill, egentlig) pratet i vei, og ikke engang spurte meg om hvilket sykehus jeg ville til. Hun antok som en selvfølge at jeg skulle på SiA og sendte avgårde en søknad uten å spørre meg engang..... Jeg ble helt paff, og glemte helt at jeg på egen hånd allerede har søkt meg til ABC ved Aker sykehus..... Men så kommer de gode nyheter:D :D :D

Det lå et brev i min postkasse da jeg kom hjem i dag:
Jeg har blitt tatt inn ved Aker sykehus på ABC avdelingen:klapp: :klapp: :klapp: Jeg er så glad, jeg skal ha alle kontrollene mine fremover der. Så da må jeg ta en telefon til legen min og si at jeg "dessverre" ikke kommer til å komme til legekontoret for flere kontroller, og at søknaden til SiA skal trekkes tilbake.

pirelli
10-09-2002, 22:38
Så bra at du fikk plass da :)

Min lege spurte heller ikke meg forrige gang hvor jeg ville føde, sendte meg til SiA hun også, og jeg tenkte ikke noe mer over det. Men jeg var veldig fornøyd, så derfor blir det SiA denne gangen også... :p

Vianne
10-09-2002, 23:14
Gratulerer med overstått første kontroll!!

Og så bra at du får komme der du ville!:klapp:

Camelia
10-09-2002, 23:48
Vel overstått førstekontroll! (Jeg skal til pers i morgen! :eek: )

Vurderer også å prøve å få plass på ABC. Fødte på Storken i Bergen i fjor, og var veldig fornøyd med det. ABC blir jo noe tilsvarende. Kanksje vi treffes? :D

Gaupa
11-09-2002, 00:21
Gratulerer med fødeplass der du ønsket det :klapp:

Regner med at alt var bra på kontrollen din også :D

Hampus
11-09-2002, 00:26
Gratulerer med vel overstått første kontroll! :klapp:

Og grattis med fødeplass der du ønsket! :kidoki:

En hel uke til jeg skal til første kontrollen! Gleder meg! :D

:findag:

8+3 i dag!