PDA

Vis full versjon : Hei jenter - ny på dette forumet:-)

Tvillingmamma
10-09-2002, 21:05
Hei på dere:-)

Jeg er tvillingmamma. Jeg registrerte meg for noen dager siden og har vært litt inne på februar-klubben, men synes jo at jeg hører hjemme blant dere tvilling/trilling-gravide også:)

Jeg er 18+2 i dag og er i fin form. Men på lørdag hadde jeg sterke smerter under magen da jeg var oppreist, men dette gikk over på søndag, vet ikke hva det var , men kanskje noe med livmoren som vokser el.l. ????

Jeg jobber 50% og det fungerer bra, men tror jeg skal ta meg 100% om noen få uker.

Har hatt endel mareritter om babyene, at bare den ene overlever, og masse annet forferdlige greier, men tror det kommer av at vi har sliti så mye/lenge for å bli gravid. Men er jo kjempelykkelig

Har vært på 4 ultralyder og 1 gang hos jordmor. Skal på neste ultralyd mandag 16.9 hvor vi kanskje får vite kjønnene !! DET blir spennende. Har dere fått vite noe om det ? Og i såfall hvor langt var dere på vei ??

Jeg har enda ikke kjent noe liv, men det dukker vel opp når som helst !!??????? Eller hva ?

Jeg gleder meg til å holde følge med dere fremover, og oppfordrer dere gjerne til å svare meg med en liten intro av deg selv så vi blir litt kjent :-):klapp:

Stoor klem fra Tvillingmamma :D og 2 smånurkene i magen :baby: :baby:

:) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :)

Tilden
11-09-2002, 15:30
Velkommen hit og gratulerer med de to i magen! Er vi ikke heldige? :)

Strekkene du kjenner i magen hadde jeg også mye av i begynnelsen. Det ble forklart til å være livmorbåndene som strakk seg - vi vokser jo fort! Jeg kjente det særlig når jeg hade bøyd meg ned etter noe, når jeg strakk meg eller snudde meg i senga om natten. Kontakt legen/jordmor og spør hvis du er i tvil :)

Jeg var sykemeldt 80% fra uke 21 og 100% fra uke 25 - det passet meg veldig bra og er nok en av grunnene til at jeg er i så god form nå!!

Mareritt - har ikke hatt så mye av de, men merkelige drømmer har jeg jo. I det siste har jeg plutselig født tre barn. Det er nok underbevisstheten som spiller oss noen puss. Det vi er redd for osv...

Litt om meg: Jeg venter to gutter i november, er 30+4 på vei nå. Vi er også av de som har slitt i mange år for å få barn - hele seks år tok det. Men merkelig nok klarte vi det helt på egenhånd - så barna var en STOOOOR overraskelse kan du tro! :klapp: Vi fikk ikke vite at det var to på gang før på UL i uke 17, og rundt uke 20 ble det avslørt at det var gutter. Kjempemorro! Jeg er for øvrig 28 år og samboer på åttende året med en flott mann på 28 :) Kommer til å bli verdens beste pappa (som så mange andre ;) )

Klem fra Dee og gutta, 30+4
:baby: :baby:

Lillann
16-09-2002, 21:23
Hei,hei!
Velkommen og gratulerer med de to i maven!!!
Beklager at jeg ikke har svart før nå,men data`n har kræsja litt:(
Så nå prøver jeg å få lest og svart mest mulig før det skjer igjen:uff:
Er selv i uke 24+3,fikk vite at det var to der i uke 19. Var litt av et sjokk kan du tro,men synes det bare er moro nå!! Fikk også da vite at det både var en gutt og jente der,moro!
Blir spennende å høre om du får vite det på ultralyden!!!

Ellers så er jeg 24år,samboer 27. Vi har vær vår gutt på 2 1/2 og 3 år. Så vi har jo liksom tvillinger fra før av:D
Så vi får nok å gjøre!!

Du får ha lykke til videre!
Klem fra Lillann

Lillann
16-09-2002, 21:30
Glemte å si at jeg kjente første spark i uke 14, fra uke 16 kjente jeg det vær dag. Merka liv veldig tidlig!!
Nå så kjenner det ut som det er ti der inne.........
Så du merker nok snart liv du også!!!!!!!!

Har foresten også hatt en del ekle drømmer, men en drømmer vel om det en er redd skal skje!?! Også blir det enda mere virkelig når en er gravid,ganske ekkelt!:eek:

Klem fra Lillann