Vis full versjon : Festeblødning før mensen?
Tidl. bruker
16-05-2003, 21:39
Igår torsdag nerket jeg noe bittelitt lyserosa på dopapiret når jeg skulle tørke meg trodde det var mensen, men ingen blod kom hverken på papiret eller i trusen.
Idag merket jeg noe lyserosa på dopapiret og noen få dråpper i trusen, men det skjedde midt på dagen siden har jeg ikke fått noe blod enten på papiret eller i trusen.
Kan det være festeblødning:???: Jeg skal ha mensen i morra, men håper ikke den kommer!!!!!
Andrea_mor
17-05-2003, 03:11
Kan nok hende at det er en festeblødning det ja:D
Men er ikke sikker...
Har aldri hatt det selv, men jeg mener å ha lest her at mange har snakket på å få lyserosa utflod når de har hatt feste blødning!
LYKKE TIL!!!!!:)
:mervink:
7+3
Tidl. bruker
17-05-2003, 15:00
Idag morgen var jeg sikkelig glad for at mensen ikke hadde kommet det er det idag mensen skulle komme:)
Men nå var jeg nettopp på toalettet og på binde så jeg noen mørkeblodflekker som lignet veldig på mensen så da har jeg nok fått mensen, men det kom ingenting på papiret, men det kommer nok snart:( :???:
Jeg som trodde jeg var gravid for jeg følte meg gravid, men jeg hadde nok innbilske svangerskapstegn og nå har jeg masse mensmurringer, huff av meg:leiseg: :leiseg:
Tidl. bruker
17-05-2003, 16:00
Nå har jeg sjekket livmortappen den lå langt nede, men følte at den var lukket:eek: , men fikk litt blod på fingeren og da er det nok mensen:???: :leiseg: får nå har jeg masse mensmurring og det vil jeg ikke ha:leiseg:
Måtte bare skrive det, men kanskje har jeg håp?
Er det vanlig å ha små blødning rett før man skal ha orginalmens:???: Hvor lenge varer det? Ligger livmortappen langt nede og får man litt blod på fingeren:???:
Får håpe kan jeg alltid gjøre:???:
vBulletin® v3.7.3, Copyright ©2000-2012, Jelsoft Enterprises Ltd.