PDA

Vis full versjon : kan ikke tanta bare komme..

rosen
16-05-2003, 23:37
Skulle nok hatt mens i dag, men den er ikke kommet. Har noe som ligner på mensmurringer, så den er nok på vei med stormskritt...sukk
Nå har både avd legen på gyn pol og fastlegen fastslått at jeg IKKE er gravid. Men det er et irriterende lite håp som jeg ikke klarer å få bort.
Vet at jeg bare gir meg selv falske
forhåpninger:-(
Kan ikke den hersens tanta bare komme nå da...så jeg får starte på nytt!!

Tidligere Bruker
17-05-2003, 01:40
Skønner godt at du er utålmodig.
Det er jo sikkert bedre at tanten kommer, slik at dere kan gå inn i en ny prøve mnd.

Lykke til. :)

:mervink:

Andrea_mor
17-05-2003, 03:30
Ikke for å gi deg noen falske forhåpninger, men da jeg ventet mensen rundt 27.april, så tok jeg en test på IKM og den var negativ (CB-test), tok en ny test 2 dager etterpå...den var også negativ. Så da tenkte jeg som deg, at den hersens tanta får bare komme så vi får startet på nytt. Men mensen kom ikke. Så 6 dager etter IKM tok jeg en ny test, og da var den positiv:)

Når var det du skulle ha IKM?

:mervink:

7+3

rosen
17-05-2003, 03:35
IKM er 17 mai.
Tok en test 15 mai hos legen som var negativ.

Jeg prøver på å ikke gi meg selv forhåpninger, men det er ikke lett. Tror nok at en lett kan "usette" tantebesøk psykisk. Skal teste med CB på mandagsmorgen om det ikke har skjedd noe til da.
Jeg vet at jeg produserer hcg sent, men men...skal prøve å ikke tenke på det. Huff vanskelig dette her :)

Andrea_mor
18-05-2003, 03:27
Ønsker deg lykke til i hvertfall!!! :klem:
Kom tilbake med rapport!!!

Krysser fingerene for deg:)