PDA

Vis full versjon : Gårsdagens ul kontroll

Nina70
17-05-2003, 01:32
Var i går til ny ul-kontroll. Alt sto bra til på hybelen.

Jentungen veier nå 1600 gram og guttungen veier 1700 gram. Begge ligger i seteleie nå. To små hoder ved mammas ribbein,dukket opp i skjermbildet. Så nesten ut som om at de lå der og koste litt på hverandre. 2 par føtter ligger nede ved mamsens blære:( , ikke rart jeg flyr på do.

Livmorhalsen er fortsatt tett og fin, men blitt en del kortere siden forrige ul, så jeg skal på ny ul igjen allerede om 2 uker. (1 cm kortere på 3 uker, tidligere har den minket 3-4 mm på 4 uker)

Er fortiden fryktelig sliten. ALT er tungt, og jeg begynner å bli lei(selv om det er litt i det tidligste laget). Ser veldig fram til å ha kroppen min for meg selv igjen;) Ikke mye moro når låra slenger oppi magen når jeg går opp trappa:p Anklene forsvant for godt for en uke siden, og legger og lår er fulle og stinne av vann.

Hildur
17-05-2003, 01:43
Så fint at alt stod bra til med de små, da. Og håper at du vil føle deg litt bedre etterhvert.

Merker selv at alt begynner å bli tyngre. Ble 100% sykemeldt nå og fikk streng beskjed om å ta det med ro. Det holder liksom ikke med èn kveld på sofaen lenger for å føle seg pigg og ovenpå. Antar vi er flere som ikke ønsker noen tropesommer...

Men det er jo litt deilig at dagene går også, og at de små har det fint og vokser og gror :)

Ankat
17-05-2003, 17:47
Å du som jeg kjenner meg igjen..... Fint at alt stod bra til. Hvordan er det med søvn? Sover du om natta? Har blitt lite av det på meg i det siste, og det er vel lenge til man får sove igjen også..
Ankat