PDA

Vis full versjon : Libero klubben

Gullifjun
10-09-2002, 23:35
Jeg har meldt meg inni Liberoklubben. Og i dag fikk jeg en konvolutt med Liberomagasinet, en musematte og et par truseinnlegg.
Jeg fikk også reklame om å kjøpe en praktisk startpakke for babyen. Her var veldig mye fint. Mange forskjellige bodyer, salver, kremer, shampoo, babyteppe, lue, sokker, bleier, smekker osv. osv. Hele pakken koster kr 1049,-. De skriver at vi sparer kr 458,- Er det noen andre som har fått dette tilbudet??? Jeg lurer på om det er ett bra kjøp :???:

Mvh. Gullifjun (20+3) :findag:

gullku
11-09-2002, 14:10
Jeg har fått dette også. Vurderte tilbudet, men hvor mye man sparer på det er jo avhengig av hvor man ellers ville handlet.

Da jeg skulle ha førstemann kjøpte jeg inn alt som fantes av kremer, barnesåper, olje... Etter en liten stund får man inn en slags rutine, og det er ikke så mye av dette man trenger.

Bodyer, luer og sokker kjøper du mye billigere på H&M (de er holdbare nok, og tåler 60 graders vask), Spar Kjøp har også greie babyklær.

Babytepper får man kjøpt på Jysk (sengetøylageret), Spar Kjøp, BabyShop (ganske dyre!!), Hansen & Dysvik, Princess... Jeg kjøpte de fleste mine på Jysk, helt grei kvalitet (min datter bruker dem til dokkene sine, de er like fine etter snart 5 år og utallige runder i vaskemaskin).

Smekker kan kjøpes i 3-pakk til en bra pris. De blir ganske fort utslitt uansett, så de billige er bra nok.