PDA

Vis full versjon : Føler meg helt satt ut.....

Rubine
17-05-2003, 02:23
Var i dag på ordinær UL (den alle har rundt uke 18) og fikk beskjeden :"Her er det 2!".

Hele dagen har vært helt merkelig, mannen min klarte heller ikke gjøre et slag på jobben i dag. Jeg har gått rundt i en tåkeheim. Lillegutt synes nok mamma har vært snål i dag, stakkars, han er jo altfor liten til å forstå noe. Burde lagt meg for leeenge siden, det er 17. mai i morgen og vi skal tidlig opp å se på tog. Men jeg er ikke i stand til å roe meg ned ennå. Jeg har lest gjennom alle innleggene deres her inne. Føler meg i gode hender blandt dere, alt det dere kan?! Tenk at det er 2 der inne i den store magen min? Nei, dette er helt utrolig........

Jeg får skrive et "Her er jeg!"-innlegg når jeg får roet meg ned litt, nå er alt bare kaos.....

Her ble det mye rot..... Må prøve å få meg litt søvn, lurer på hva jeg skal drømme om i natt ;)

I dag: 18+0

Nina70
17-05-2003, 10:09
He-he:D "Tvilling-skjokk" fasen din er helt normal, den har vi vært igjennom alle sammen her inne.

Utrolig egentlig at kunnskapen er blitt så stor. Alle her har vel startet med blanke ark, når det gjelder tvillinger, vi lærer av hverandre. Disse sidene er kjempefine, og fellesskapet er kjempebra.

Ha en fin dag i idag! :D

Hildur
17-05-2003, 17:39
Jeg kjenner meg igjen :D Akkurat sånn var det for oss også. Jeg tror det tok flere dager før vi kom oss. Etter "sjokkfasen" gikk jeg over til å bli skikkelig kunnskapshungrig. Leste masse på nettet og bestilte bøker. Nå som jeg har vært på flere kontroller og alt står bra til har jeg roet meg betraktelig og ser frem til å møte :baby: og :baby: . Som Nina70 skriver er det et fint felleskap her inne og jeg har hatt mye glede av dette forumet. Her er det mange som kan svare på ting.

Velkommen i klubben :klapp:

Ankat
17-05-2003, 17:51
:D :D Velkommen! Snart går sjokket over til glede. Tenk så priviligerte vi er! Det er ikke så mange som får oppleve å få tvillinger.
Ankat, gutten og jenta
Termin 27. juli

Tidl. bruker
18-05-2003, 00:58
Velkommen hit !....og grattis med :baby: :baby: i magen!!!
Jeg hadde samme opplevelse på ultralyd da jeg var i uke 10. Tok tid før jeg begynte å fatte hvilken stor lykke jeg forhåpentlig skal få oppleve! Og hvor priviligert vi er.
Har fått mange gode tips av mine medsøstre her inne,og har lest masse om tvillingsvangerskap de siste uker. En bok som kan anbefales er "Dobbelt opp" hvis du skal lese litt i ledige stunder.
Vi snakkes sikkert!

Blåklokke
19-05-2003, 19:42
Hei!

Får vel danne baktroppen i gratulant-rekken, jeg da; gratulerer så mye med dobbel dose!!!! Moro med flere tvillinggravide!

:D Blåklokke (26+0)

Taurus
21-05-2003, 14:00
Gratulerer så mye med to :klapp: :klapp: :klapp:
Det er alltid moro med flere med to :baby: :baby: i magen.
Jeg husker jeg var temmelig sjokkert i et par dager når jeg fikk vite det, men var da bare 7 uker på vei, så det er kanskje lettere å innstille seg på det såpass tidlig.
Etterhvert kommer du til å føle deg stolt og priviligert, det er jeg helt sikker på.

Klem fra (26+3)