PDA

Vis full versjon : Skulle ønske jeg kunne trylle??

Tidl. bruker
17-05-2003, 15:13
På torsdag oppdaget jeg noe lyserosa på papiret og det samme gjaldt på fredag, festeblødning tenkte jeg:???: Så kom det ikke noe mer, ikke før nå. Nå har det kommet mer blod sånn typisk mensblod:leiseg:

Jeg som trodde jeg hadde flaks for jeg hadde alle tegnene og skulle kjøpe meg en test denne uka som kom, men det trenger jeg ikke nå.
Hadde mye lysog hard mage, blei kvalm når jeg kjente lukten av mat eller andre spesielle ting, eks maling. Pleier ikke å bli det?
Fikk lignende migrene og jeg har aldri migrene og jeg følte at brystene hadde vokst, men det var nok mensen tegn??

Skulle hatt mensen idag, og kroppen min vant:(

Skulle ønske jeg kunne trylle for da visste jeg svaret, men vi må nok prøve igjen:???

Om jeg hadde vært gravid:???: men er nok ikke det siden jeg så noe som ligner på mensen på bindet skulle jeg hatt termin i januar, men bedre lykke neste gang:???:

Athiqa
17-05-2003, 15:17
Du må ha lykke til neste mnd...håper du snart blir gravid.
Om du klarer det, så må du prøve å glemme det hele litt... Det er fryktelig lett å innbille seg svangerskapstegn...:o

Håper du kommer hit om ikke så lenge;) :)

Tidl. bruker
17-05-2003, 15:33
Jeg må nok tenke på noe annet, men hva da:???: for jeg er så deppa:leiseg:

Tidligere Bruker
17-05-2003, 16:49
Kjære deg.:(
Skjønner at du er skuffet og ønsker deg en :baby: i magen.
Håper det blir deres tur snart.

Lykke til neste mnd. :)
Sender deg en mail senere jeg. ;)

:klem:

Loop
18-05-2003, 00:38
I mine mange mislykkede forsøk på å bli gravid, ble mensen alltid utsatt, jeg var kvalm, trett, hoven i puppene. Jeg tok 4-5 tester hver gang fordi jeg håpet og trodde at det kanskje var for tidlig. Dette var kjempeslitsomt og dessuten ble eggløsningen uregelmessig. Bestemte meg derfor for en periode med bevisst å unngå å bli gravid. Da ble mensen regelmessig med 28 dagers intervall, når jeg forsøkte igjen da ble det full klaff på første forsøk. Da visste jeg allerede etter noen dager at jeg var gravid. Tok faktisk ingen test før jeg var på 1. legekontroll i uke 8. Jeg bare visste at det var full klaff. Forventinger og stresset rundt venting på mens kan virkelig sette systemet helt ut av balanse. Lykke til, du blir nok gravid når du skal.