Vis full versjon : Jeg kjenner livmoren!!
Cazandra
13-08-2002, 12:30
Jippi...før jeg stod opp så klappet jeg på magen og klemte litt på den...siden jeg hadde litt vondt i går. Da kjente jeg toppen av livmoren.
Kjempehard kant sånn ca 5 cm oppforbi skambenet.
Så stilig da...tror jeg kjente det mye senere sist :???:
8+1
Morsomt å få flere og flere bevis på at man er gravid, ikke sant?
Det er vel normalt at livmoren vokser fortere når man har født før, er det ikke?
Jeg klarer ikke kjenne livmoren, vet ikke hvordan jeg gjør det jeg. Men gynekologene har kjent den i 2 uker nå. Ikke så rart siden det er 2 stykker der inne:)
Er ikke helt sikker enda, men tror kanskje jeg kan kjenne den.
Det er morro når en vet at livmoren vokser. Har du vært på UL?
Kanskje det er flere??
:findag:
Så stilig :klapp:
Moro at det går fremover! Lykke til videre :)
(Idag:10+1)
Cazandra
13-08-2002, 14:18
Har ikke vært på UL, nei. Men var hos legen den 9.August og hun sa det kjentes fint ut.
VIL IKKE HA TO :gal:
:latter:
Men det er jo slik at livmoren kjennes bedre når man har født før...bare syns det var litt tidlig:o
Hadde samme opplevelse på tirsdag! Fantastisk gøy!!Dette er også min andre. Kan heller ikke huske at det kom så fort sist gang. Min livmor er nok ca på størrelse med din ligger ca 5-6 cm over skambeinet, og vi er vel ca like langt på vei. ( har, usikker, termin 27/03). Tror ikke på tvillinger. Har vært på en UL som var vanskelig og se annet enn hjertet...,Men vi får uansett ikke tvillinger begge to...!!
Kjente det spes. godt når vi hadde sex...!! Stakkers mannen... JEg ble nok litt veldig opptatt av magen...
Klem :klapp:
Eirunn og lille nurket 8+1 og storesøster Maria, snart 2År!!Fantastisk gøy!!
Så morsomt da.
Jeg er 10 + 2 på vei med min nr. 2 og kan ikke kjenne livmoren min, og jeg har da prøvd! Er litt bekymret for at den ikke har vokst som den skal, at fosteret ikke lever lengre....
Men jeg bekymrer meg vel unødig.
Første legekontroll var 7+2 og da var alt bra. Han sa at jeg hadde bakoverbøyd livmor, kanskje det er derfor?
Hilsen
Kan noen fortelle meg HVORDAN jeg kjenner livmoren?
Vet jeg kan kjenne den, for 3 forskjellige gynekologer har kjent den. Men jeg har vært så opptatt av ul-skjermen jeg, så jeg har ikke helt fått med meg hvordan de gjør det..hadde vært morsomt å kjent den selv:)
vBulletin® v3.7.3, Copyright ©2000-2012, Jelsoft Enterprises Ltd.