PDA

Vis full versjon : Barseltida, planer?

Melly
31-08-2011, 20:36
Jeg er andregangsgravid og det er rart hvor fort man glemmer og samtidig får et annet syn på ting etter en stund.

Jeg hadde ingen svangerskapsdepresjoner el. Men jeg var veldig utslitt. Tenkte ikke på det på den måten da, men i ettertid ser jeg at alt jeg gjorde var å amme, sove, spise litt, dusje og sette på ei klemaskin i ny og ne.

Maaaange timer gikk med på sofen eller godstolen. Smørte 2 knekkebrød (med nugatti:rødme:) om morgenen. Orket nesten ikke sette på plass før sambo kom hjem fra jobb. Han måtte lage middag osv. Brukte lang tid bare på å manne meg opp til å sette på ei maskin med klær.
Husker at jeg svettet noe helt forferdelig om nettene de første ukene. Naturligvis helt naturlig, men samtidig veldig slitsomt. Gikk fort ned i vekt også.

Denne gangen har jeg jo ei å tenke på, så det kan ikke bli like sløvt. Samtidig er jeg redd for at jeg blir veldig utslitt. Vil jo at det skal bli en god tid. Noen tips?

Smil
31-08-2011, 22:24
Tipset må i såfall bli å bruke barnevakter innimellom. Det er jo derfor besteforeldre ble oppfunnet :knegg:

Jomfruen
31-08-2011, 22:30
Det går jo som regel lettere med nr to da! Alt er ikke like nytt, man har litt erfaring og stoler mer på seg selv. Det er kanskje lettere å komme i rutiner når man har større barn også, det er ihvertfall min erfaring. :)