Vis full versjon : pms har nok lurt meg
hmm vet ikke helt hva jeg skal tro om mine såkalte "symptom" jeg viftet med her tidligere i uka....
Har testet før IKM hos legen - negativ. Testet 1 dag etter IKM med CB - negativ.
Har hatt ømme pupper, stramminger i livmoren, og vært trøtt i godt over en uke. Men jeg er jo tydeligvidvis IKKE gravid.
For 2 dager fikk jeg ordentlig velkjent mensmurrringer i magen og korsryggen, men er det kommet noe tantebesøk? NEI!!
Jeg blir sprø....kan den ikke bare komme å gjør seg ferdig nå da..Slik at det dumme lille mikroskopiske håpet mitt kan kveldes nå en gang for alle!
Så nå sitter jeg her på en fridag med bindpakka mi, strålende solskinn og sur som en sitron
:sint:
hvis du venter på tante, kan det være tante ikke vil komme ;)
Filifjonk
18-05-2003, 16:22
Så lenge mensen ikke kommer så er det jo håp da..
Bare en liten ting jeg lurer på. Du er jo en prøver og vi her inne vil selvfølgelig hjelpe deg så godt vi kan. Men egentlig hører du jo mer til inne hos SG. Ikke for å skremme deg vekk herfra, men tror du ikke at du vil ha større utbytte med å være sammen med likesinnede? Vi her inne på SM har prøvetiden bak oss. Er liksom ferdige med det. Mange her har vært på SG veldig lenge før de kunne gå over til SM. De er nok lykkelige over at SG er et tilbakelagt stadium. Prøving er liksom ikke et så veldig aktuelt tema her på SM. Selv om vi her på SM kan bistå deg og gi deg feedback så tror jeg nok du vil få mye større feedback om du skriver om prøvingen din på SG.
Enig med Ceni, jeg.
Dersom du venter og venter kan du faktisk utsette mensen....
Så du får prøve å komme innpå andre tanker, selv om det er lettere sagt enn gjort.
(Men det kan jo være et håp fremdeles....????)
Det er nok ganske så sikkert at jeg ikke er gravid. Derfor prøver jeg å ikke tenke på det siste lille "håpet". For da kan jeg vel prestere å utsette både tantebesøk og skuffelsen enda lenger....
sukk...
Det er ikke helt rett at man kan utsette mensen ved stress. Lutealfasen (tiden fra eggløsning til mens) er konstant +/- 1 dag. Så dersom mensen er sen (mer enn 1 dag) er det nok heller eggløsningen som har vært forskjøvet. Det er nemlig mulig ved stress/psykiske påkjenninger. Så da kommer nok mensen når den skal, mulig en dag eller 2 forsinket pga sen eggløsning. Det er ikke mye du kan gjøre med det, annet enn å satse med friskt mot neste periode.
Vil i likhet med Filifjonk sterkt anbefale deg SnartGravid.com, der er det supert å være i prøvetiden og du vil få mange flere svar og tips der, tror jeg.
Lykke til, been there, done that ;)
Fortsatt ingen mens.. :(
Testet i dag igjen, selv om jeg VET at tanta er underveis. Klarte bare ikke å la vær. (Nå er det 3 dager etter IKM.) Men selvfølgelig fortsatt NEGATIV.
Største skuffelsen over å ikke ha blitt gravid, har egentlig lagt seg nå. Ser bare frem til å få ferdig tantebesøke og starte på nytt :wink:
Er registrert på SG også. Men her er det oftes "mer" folk, og tar raskere før en får svar. Og så er det kanskje enda fler av de som har blitt gravid, og hatt symptomer osv..
Skriver ofte begge plasser jeg da, og så svarer jo de som vil..
Men det er mange som har god peiling på SG så det er flittig brukt!
Men takk takk for alle svar:)
vBulletin® v3.7.3, Copyright ©2000-2012, Jelsoft Enterprises Ltd.