PDA

Vis full versjon : Brakk meg i mårres!

Cazandra
13-08-2002, 12:35
Jeg stod opp og måtte på do, kjente en ekkel smak på tungen og ville liksom skrape det av med tennene. DA brakk jeg meg kraftig :gal: Kom heldigvis ikke noe opp. Måtte rett til vasken og drikke kaldt vann og spyle munnen.
Har aldri gjort dette før, verken nå eller sist svangerskap.

Håper det ikke skal bli slik hver morgen:uff:
Men så er det vel min egen feil også så ikke spiser ved sengen, selv om jeg vet at jeg burde:bonk: :bonk: :bonk:

tigern
13-08-2002, 12:49
Jeg var kvalm hele forrige uke:( , men nå er det blitt bedre. I går begynte jeg å føle meg bedre, og i dag er jeg nesten ikke kvalm i det hele tatt :klapp:

Jeg var mest kvalm om natta... Fikk nesten ikke i meg mat. Spydde heller ikke i forrige svangerskap. Men, denne gangen har jeg måtte spy 2 ganger.. Har vel ikke noe å klage på :p

Håper det er bedring i vente for deg også!!!

:findag:

Klemmer fra

Beate
13-08-2002, 14:53
Sluppet unna med kun noen få dager med kvalme. Bekymret meg litt i begynnelsen, at jeg ikke var kvalm, men nå når jeg ser babyene hver uke og ser alt er bra, er jeg veldig takknemlig for at jeg slipper kvalmen:)

Har hørt at dette med kvalme ofte er arvelig fra mor til datter? Det stemmer iallefall veldig godt hos oss. Mamma har født 5 jenter uten å være en eneste dag kvalm. Søstra mi har født ei jente og hun var heller ikke kvalm en dag..Og jeg med 2 stykker (som egentlig BURDE være kvalm siden tvillinggravide oftest får dobbelt opp av symptomer), er jo heller ikke kvalm. Så tror nok det er arvelig:)

Lonestar
13-08-2002, 20:47
Håper dere slipper unna den verste kvalmen jenter - ikka artig, tro meg! Jeg har vært konstant kvalm og spydd i rundt 7 uker nå.:spy:

Har også hørt at sånt er arvelig, men tydeligvis ikke hos oss..
Mamma var ikke kvalm med meg, mens jeg har vært veldig plaga. Typisk!:gal:

Tidl. bruker
13-08-2002, 23:10
Heidorlig er jeg ikke godt for tiden :(
Skal tåle mye når en er gravid :p på godt og ondt:uff: . Kvalm og veldig sliten!!!!!
Lite matlyst, :leiseg: . Men jeg får ikke noe ned heller:( Min mann prøver å få meg til å spise , men kroppen sier nei. Særlig på kvelden i de siste dagene er jeg vært ganske dorlig.
Sliter også med blødniger så jeg må ta det med ro. Begynner lett å blø.:leiseg: :blush:

Ellers ser jeg frem til :birth: og :baby: skal få en :storeb:

Snakkes:findag: