PDA

Vis full versjon : Skrekkblandet fryd når jeg brått har innsett....

Tifa
11-09-2002, 12:31
...at november er rett rundt hjørnet!!:eek:

Jeg har jo bare fem uker igjen til jeg går ut i permisjon, jo! Og når jeg bare jobber 50% så er jo annenhver dag ikke til å regne med, for da går jeg hjemme og slapper av. Tiden går så fort!!

Har protestert hver gang noen har sagt at ja, nå nærmer det seg, eller at dette går jo fort, dette her....Men nå er det jeg som kommer med disse utsagnene. Venter utålmodig på at sambo skal oppdage det samme, for hjemme er det en del som skal gjøres som jeg ikke kan gjøre. :bonk:

Dæggern, jenter! Det er bare to måneder igjen til vi trykker ut den ene etter den andre skjønne babyen!:eek: Syns jeg oppdager dette på nytt flere ganger om dagen, jeg, og frysningene jeg får på ryggen da begynner å minne om svak panikk.... Hjelp! Jeg skal bli mamma om kort tid! Få hverdagen snudd på hodet, og få ansvaret for en liten forsvarsløs tingest som en vakker dag er en helt unik person akkurat som du og jeg. Æ`kke DET en skummel tanke, så vet ikke jeg!:bryn:

Men dærskuten så flinke vi har vært, da. Som har kommet oss gjennom syv måneder med plager og selvdisiplin. Vi er egentlig skikkelig tøffe alle sammen, vi! :klapp:

Klapp magen deres, jenter! Den blir borte om uhorvelig kort tid. (ihvertfall store deler av den.. :uff: )

Bøyer meg i støvet for hver enkelt magedame her inne, som har holdt ut syv måneder med utfordringer. :klapp: :klapp: :klapp:

Tifa 30+1

Kame
11-09-2002, 12:47
"Bare to måneder" - HRMF!

Synes egentlig det høres ut som en evighet, jeg da!

Meeen... Det er også bare "forigårs" siden jeg endelig var 30 uker på vei - i dag er det jaggu blitt 32 uker... Så, ja, tiden går faktisk ganske fort...!

Det som jeg synes er kjekt, er at man nå har "lov" til å gå litt amok i butikker - handle og bestille alt man trenger, ta inn barnesenga fra garasjen, vaske og klargjøre den, hente vugga hos foreldrene mine, vaske sengetøy, håndklær og klær...

...Så tar jeg meg i det, og tenker - "herregud - det er jo 2 måneder igjen, ta ikke helt av nå da!".

Men, dersom man blir så tung, sliten og "uformelig" som alle påstår de siste ukene, så orker man kanskje ikke sånne ting da..?

Hm, nå er det ihvertfall nesten bare 5 uker igjen til permisjonen da - når jeg bare kommer så langt, DA er det ikke lenge igjen, da!

Eller? Over en måned til jo...!

Gosh, så ubestemt jeg har blitt... :???: :bonk:

Tidl. bruker
11-09-2002, 17:53
.....