Vis full versjon : Tips til 3 hjuls søsken vogn eller vanlig vogn!
Malinmor
13-08-2002, 12:41
Jeg venter min andre nå i oktober og da vil jeg ha en nyfødt og en på 12 mnd:p Derfor trenger jeg en vogn som fungerer greit til begge to og har valgt en skikkelig bra vogn(iallefall til søskenbruk) Legger ved en link til vognene. De har fått masse med skryt disse vognene:D http://www.onetreehill.nl/MTimages.html#
Det går ann å kjøpe dypbag til vognene også til tvillingvognene, det er det som gjør det så toppers for min del.
Tenkte kanskje noen av dere var på jakt etter det samme:)
Lykketil
men endte opp med en Easywalker på grunn av prisen. Jeg skal definitivt ha en sånn vogn når jeg skal kjøre to småtroll en dag...
Vi har denne vognen (rød) og elsker den.
Litt kjip å manøvrere, men den er jo bredere enn vanlige vogner. Strålende på alle andre måter.
hilsener fra
ich, Sophie og Andrea (åtte uker)
Tidl. bruker
17-08-2002, 01:39
Kan jeg spørre om hvor mye du betalte for vogna? Vet du hvor mye den koster som enkelvogn?
Dette så ut som et bra vognvalg for deg da!
Kul var den også.
Hvilken farge skal du ha?
Dritkul var den, rett å slett lekker:)
:findag:
Vi valgte rød vogn. Den lyser opp! Og mange mennesker kommenterer hvor fin den er.
Jeg hadde en veldig grei prisliste men har dessverre mistet den. Vi betalte, med myggnett og 2 bagger og slikt oppunder 10000. Det kan gjøres billigere enn det. Men vognen er fra 0 til fire år, så det er jo en investering. Enlingvognen koster ca 6500 tror jeg, men dette er noe jeg bare tror. Ring Fru Lyng i Oslo!
Igjen, elsker vognen vår, den går hittil fint i alle butikker vi har vært i, og er kjempelett! Men så er barna ikke fullt ni uker enda, så allverdens erfaring har vi ikke.
Lykke til med vognvalg!
Malinmor
17-08-2002, 20:04
Heisann jenter:)
Vi betalte for tvillingvognen 8080kr, det er inkludert bag til lille babyen og regntrekk. Hvis man ikke skal ha bag så koster denne tvillingvognen 6900, baggen koster 1300kroner i tilegg og kan som sakt brukes fra nyfødt:klapp: Enkeltvognen er jeg ikke sikker på hva koster, men det blir vel endel mindre enn tvillingvognen, ring og hør med Fru Lyng, de har den på Fru Lyng i Pilestredet i Oslo:) Har desverre mistet prislisten jeg også:(
Ich: Så godt å høre at du liker vognen og at den er bra, har hørt vedlig mye fint om den og lest masse gode omtaler om den, også er den ikke så diger som disse store "panster tvillingvognene" også er den lett;) Lykketil vidre med babyene;)
Karius: Vi har kjøpt svart(mye fordi utstyret til Sebatsian som voksipose m.m er sort, og da er det greit å "kjøre" vidre med det. Så hyggelig å høre at du likte vognen, den ser jo kul ut da og ikke mange sååå kule tvillingvogner synes jeg på markedet(ikke i utlandet engang):uff:
Klem til alle:stakar:
vBulletin® v3.7.3, Copyright ©2000-2012, Jelsoft Enterprises Ltd.