Vis full versjon : 3-D UL på Majorstua....
Hei!
Ville bare opplyse om at Dr. Molnar igjen er tilbake på Majorstuaklinikken. :) Her kan du ta 3-D Ultralyd på fredager, det koster Kr. 900,-. Tok dette da jeg gikk med Mathias, og det er en fantastisk opplevelse. Har selv ringt og bestillt time til fredag kl 1200....og gleder meg noe sinnsykt! :klapp:
Bare en opplysning til dere som allikevel har tenkt å ta vanlig privat UL. Ville da heller ha spandert rundt 300 kroner ekstra for 3-D. :findag:
Tidl. bruker
12-09-2002, 11:09
Jeg vil kjempemye på en slik ultralyd....
Heldig dere som bor i Oslo eller deromkring! Jeg er trønder, og synes det er vel langt å dra fra Trondheim til Oslo bare for en ultralyd.....
Åh! Høres helt supert ut :klapp:
Men _hva_ er forskjellen på det og en vanlig UL? Hvor annerledes
blir bildet, hvor mye mer kan du se?
Kan prøve og legge ut bilde av lillegull på fredag, så kan du få se! :)
Mener å huske at det er i farger. Og vi så ansiktet veldig klart i forhold...for ikke å si tissemannen hans! :) Syns det var VELDIG mye klarere enn vanlig. Og de får sjekket alt mye bedre. I tillegg så kan de regne ut ca. vekt på babyen nå og ca. vekt på termin. :)
Oppdatering på fredag, jenter! :findag:
Men jeg er nok kommet for langt nå til at det blir noe bra... DEt beste er jo å ta ul i uke 20-25 egentlig for da får du hele babyen på skjermen og ikke bare bruddstykker.
Men det er jo flott at han er tilbake da, hadde så lyst til å reise å ta 3D ul , men det var ingen andre som utførte det...
Så dere andre heldiggriser , dette hadde jeg gjort hvis jeg var i den situasjonen at jeg alikevel hadde tenkt å ta en privat UL.
Det koster jo 700 kr på Byporten, og da er det jo ikke så mye dyrere å betale 900,-...
:findag:
Hva er tlf og adresse dit?
Hei!
Det er på Majorstuaklinikken. Adressa er Slemdalsveien 1 og
tlf. nr : 22 69 55 10. Navnet på legen som tar 3-D er Dr. Molnar.
Lykke til! :)
Ja, så var UL'n overstått. Det var ikke helt slik jeg husket det...men ikke mindre bra for det. :)
Han tar en skikkelig gjennomgang med vanlig UL (mye tydeligere enn det jeg har vært borte i noe annet sted). Og der får du målt gjennomstrømmningene i navlestrengen ( du får se kurvene på hvor gjevnt væsken flyter), hjerteslagene, sett skikkelig på nyrer, lunger osv. Alt dette blir i farger på et ellers grått "papir". Det var iallefall helt klart at jeg får enda et mannebein i huset....:D
Lillegull ville ikke være filmstjerne i dag. Han sov som en stein!!!! For en gangs skyld....vil nå jeg påstå! :uff:
Dr. Molnar gjorde alt han kunne for å få han til å snu eller i det hele tatt røre på seg. Trøkka på magan om og om igjen....jeg fikk beskjed om å gå fram og tilbake på gulvet kjempelenge og drikke kaldt vann (de hadde ikke kaffe eller sjokolade som han mente ville vekke han). :) Stakkars Mathias som var sååååå trøtt.......og bare villle sove! :uff:
Enden på visa , er at jeg fikk beskjed om å komme tilbake om 4 uker......og få mange gratisbilder, for det er den beste tiden for det!!! :klapp: Så dere som ønsker å se ansiktet til deres barn bør da vente til uke ca 28. For 3-D blir et ordentelig bilde...om enn litt grumsete. :)
Men etter alle mål, så er alt helt perfekt og mitt lillegull veier ca 850 gram nå!!!!!!! :elsker:
Sleng dere på opplevelsen........ha en riktig god helg! ;)
Jeg fikk et bilde og oversikten over hvor store "ting" var....men det er ingen vits å legge det ut. For han gjemte seg godt bak begge arma sine når han sov.....
vBulletin® v3.7.3, Copyright ©2000-2012, Jelsoft Enterprises Ltd.