Vis full versjon : Mamma klær....
Tidl. bruker
11-09-2002, 14:11
Må ha meg klær. Men vet ikke hvor jeg skal kjøpe. Var innom HM, men likte ingenting dær... noen tips... å ikke så alt for dyrt...
19+3
Prøv Svangerskapet på Majorstua. De har et godt utvalg av både fine og trendy klær, men er litt dyre.
Vær kreativ, det holder med et par sorte bukser eller to og så kan du variere med forskjellige topper som du har fra før. Eller du kan kjøpe billige topper som ikke er mammaklær på f.eks. HM. Det viktigste er at du har bukser som er komfertable.
Klem fra Fugl (18+5)
Når magen min er stor kommer det til å gå mye i jakker av forskjellige slag. Topper er ikke noe særlig stort problem å få tak i, bare kjøpe noen størrelser større enn vanlig.
En annen ting som er stilig er tunikaer, nesten kjoler som henger langt ned. Da kan du jo bruke favorittbuksa di også, med glidelåsen nede:)
Steinbukk
11-09-2002, 17:49
Hei
Jeg har nettopp tatt mot til meg og bestillt gjennom
Motherhood.com (http://www.motherhood.com) på internett.
Bestillte masse klær, betaler ca nok 2500 inkl frakt.
Har også lett på H & M og synes klærne der er fryktelige (noen er stygge, andre er ubehagelige å ha på)
Er kjempespent på det jeg har bestillt. Bestillte på Søndag, håper jeg har det i beg. av neste uke. Begynner å bli lei mine 2 bukser... få topper og ingen gensere (som passer i alle fall)
Du kan jo ta en titt!
Klem fra Steinbukk
hvordan det gikk med bestillingen Steinbukk.
Det hadde vært gøy å høre om det går greit og om du er fornøyd.... jeg har kikket og kikket og kikket men tør ikke oppgi noe kort info osv..... må høre at det går bra først:)
Steinbukk
12-09-2002, 23:17
Bestillte som sagt Søndag kveld.
I dag !!! hadde de vært for å levere pakken
men jeg var antakelig i dusjen da de ringte på, så sambo skal ned til UPS (?) og hente den etter jobb i morgen.
Legger inn beskjed straks jeg har gått gjennom pakken.
Ca kl 20:00 +++ (da er jeg hjemme fra jobb)
Er spent som et lite barn på juleaften selv :p :bonk:
Tidl. bruker
13-09-2002, 00:29
Husk at dere MÅ betale norsk moms og en liten avgift til posten på pakker fra utlandet. Vet man ikke dette blir det fort dyrere enn man hadde tenkt....:eek:
Steinbukk
14-09-2002, 01:55
Hei
Min erfaring med bestille fra Motherhood.Com kan du/dere lese HER (http://www.snartmamma.com/plassen/showthread.php?s=&threadid=4104) ... håper jeg??
Og så må jeg bare si at de "leveringsprisene" som står på siden stememr. De er inkl. alt. Jeg har i alle fall ikke bet. noe mer enn det som står der (synes egentlig det var nokk også)
nok en regning til er jeg redd. Det er momsen på 24% av beløpet + 100 (husker ikke helt) kr i gebyr...
Synest ikke det ble så mye jeg, men det kommer jo selvsagt ann på hvor mye man har bestilt for..
vBulletin® v3.7.3, Copyright ©2000-2012, Jelsoft Enterprises Ltd.