PDA

Vis full versjon : Er det Mulig...? ;-)

eirunn
11-09-2002, 15:25
Er 12+0 i dag. :klapp: Og er relativt overbevist om at jeg kjente mitt lille barn gi meg et lite dytt!! :mervink: Et bitte lite dult der hvor jeg lenge har kjent livmoren ligger. Kan det være noe annet? Med Maria kjente jeg også liv tidlig men ikke såå tidlig... tror jeg var rundt 4 mnd den gangen, irreterer meg nå at jeg ikke skrev opp sånn ting den gangen. SKal jeg i værtfall gjøre denne gangen, og huske og ta kopi av gravide-skjema før fødselen, sånn at jeg kan ha det og sammenligne med... hvis vi får lyst på nr 3 en gang
ER det mulg og kjenne liv nå. HVa annet kan det være. Det var garantert ikke luft eller muskelkramper... Jeg kjenner tarmene mine gort etterhvert, så aktive som de har vært etter jeg ble gravid...:p

Klem Eirunn med MAria :stores: snart 2 år og lille nurket 12+0!!!:baby:

tigern
11-09-2002, 15:31
Helt sikker er jeg ikke enda, men skjønner ikke hva annet det kan være. Jeg også kjenner godt tarmene nå :)

Gleder meg til å bli helt sikker!!!!

Inne på flere sider, bla barnimagen, så står det at det er noen som kjenner liv nå. Så vi kan iallefall velge å tro det!!!

:klem: fra oss i 11+4

Tidl. bruker
11-09-2002, 15:38
Ja det er fåtall som skjenner det så tidlig. Jeg begynte å kjenne det rundt 12 uker selv, men er gravid med nr:2. Sist merket ikke jeg noe før omkring 14-15 uker.
Nå er jeg 15+1 og kjenner liv mer kraftig. Gleder meg til min mann og gutten vår kan skjenne det:klapp:

Oppsann
11-09-2002, 16:49
Jøss - det er sikkert en del annerledes når man har vært gravid før.

Jeg har aldri vært gravid før, og jeg skjønner ikke hvordan man kan kjenne verken det ene eller det andre. Er i dag 15+4 og kan ikke si at jeg har kjent noe som kan være fosterbevegelser. Men jeg vet jo ikke hvordan det kjennes ut. Har kjent mye rart, men har tenkt at det sikkert bare er luft og livmoren som vokser! Ikke har jeg skjønt hvordan man kjenner selve livmoren heller. Jeg har jo helt klart fått stårre mage og den har blitt kanske hard, men hva som er livmor det vet ikke jeg :gal2:

Men, men....det er ikke så farlig ;)

Gleder meg til ultralyd om nøyaktig 3 uker :D

Oppsann

Beate
11-09-2002, 20:07
Vet ikke svaret på spørsmålet ditt, men fikk beskjed om at jeg selv kunne begynne å kjenne liv rundt uke 12 siden jeg bærer på 2. Har kjent de noen få ganger, men ikke ofte, og nå er jeg 14+1

Gratulerer med 12 uker passert!

Cazandra
12-09-2002, 01:58
Det er en herlig og spennende tid vi har i møte!
For 4 dager siden så "tror" jeg at jeg følte noe...men har ikke kjent noe etterpå!
Sist kjente jeg det 16+6.

Gleder meg STORT til å kjenne babyen!!!! :baby:

12+2