Karius
11-09-2002, 16:10
Var jo på kontroll hos legen min i går, og da fant de ut at CRP min var godt forhøyet(over 30)
Hvis jeg ikke hadde blitt noe bedre til i dag så skulle jeg komme tilbake .
Noe jeg ikke ble.... så da ringte jeg ned da, og fikk lov å komme inni mellom de andre pasientene.
Der ble det konstantert bronkitt og legen skrev ut en skikkelig hestekur som jeg skal ta en i uke.
Så var vi sikker på at den tok knekken på ulumskhetene som han sa.
Fikk jo litt sjokk kan du si når jeg hadde hentet medisinen og fikk se hvor store de var....:gal2: jeg hater jo å ta tabletter og synes disse var rimelig stoore:uff:
Men hvis jeg skal bli frisk så må jeg jo ta dem.
Som trøst , så gikk jeg å spiste lunsj med en hyggelig venninde:)
Nå skal jeg putte meg på sofaen og slumre litt før jeg skal hente poden i barnehagen.
Jeg trodde at han skulle bli syk også, for han hadde feber i over 39 i går, men nå er den borte:???:
Ikke til å bli klok på disse ungene:p
Dette var dagens syting fra Karius:o
takk for at du gadd å lese:klem:
:findag:
Hvis jeg ikke hadde blitt noe bedre til i dag så skulle jeg komme tilbake .
Noe jeg ikke ble.... så da ringte jeg ned da, og fikk lov å komme inni mellom de andre pasientene.
Der ble det konstantert bronkitt og legen skrev ut en skikkelig hestekur som jeg skal ta en i uke.
Så var vi sikker på at den tok knekken på ulumskhetene som han sa.
Fikk jo litt sjokk kan du si når jeg hadde hentet medisinen og fikk se hvor store de var....:gal2: jeg hater jo å ta tabletter og synes disse var rimelig stoore:uff:
Men hvis jeg skal bli frisk så må jeg jo ta dem.
Som trøst , så gikk jeg å spiste lunsj med en hyggelig venninde:)
Nå skal jeg putte meg på sofaen og slumre litt før jeg skal hente poden i barnehagen.
Jeg trodde at han skulle bli syk også, for han hadde feber i over 39 i går, men nå er den borte:???:
Ikke til å bli klok på disse ungene:p
Dette var dagens syting fra Karius:o
takk for at du gadd å lese:klem:
:findag: