PDA

Vis full versjon : Nattmat...

Lillehammer
11-09-2002, 16:16
I natt kl. 02.50 skjedde det jeg hadde håpet at aldri skulle skje: jeg måtte stå opp og ordne meg nattmat !!! :eek:
Hadde ikke nubbesjans til å få sove videre pga. at sulten herjet, så det ble å ordne seg en skål med kornblanding... Håper virkelig ikke dette skal bli en "trend" resten av svangerskapet. :bryn:

Men hvis dere en natt passerer og ser det lyser i et kjøkkenvindu her oppe i Mjøs-traktene; så se ikke bort fra at det er en skamfull Lillehammer som sitter og :mating: den lille, ufødte traktoren sin...

:blush: Lillehammer (29+0)

Karius
11-09-2002, 16:29
Det er som å høre meg selv:latter:
Jeg våkner fortsatt om natta og da må jeg ha noe å putte i munn.....:uff:
Men jeg sluttet å kjøpe sjokolade, for det var det jeg sto å puttet i munnen helt i ørska midt på natta.
Nå så går det i 1/2 banan eller et glass melk.... men fortsatt: midt på natta.
Var sånn i forrige svangerskap også, men da spiste jeg gjerne brødskive....

Lykke til videre;)

:findag:

Struttemagen
11-09-2002, 16:42
Men bare vent!!!
Kanskje det banker på døra di en natt, der står jeg, sulten og trett etter lang tids vandring...
Jeg roper så med skjelvende røst:

"FOR MEG...."

:gal: :gal: :gal: :lol: :lol: :lol:

*he,he,he*

Keiko har rømt fra fjorden sin og er sulten!:bryn:

Tilden
11-09-2002, 16:48
Og i en annen mjøsby sitter Dee og stapper i seg... Så er det ikke Lillehammer så er det meg :D

Merkelig så sulten man blir!!!!

Dee og gutta, 30+4
:baby: :baby:

Kame
11-09-2002, 16:55
Hah! I Finnmark ligger nemlig Kame og sover hele natta igjennom!

(Ja, tenk - jeg sov en hel natt - uten å våkne! Sovna før 12 gjorde jeg også. :D )

..Jeg regner vel med at det var et unntak, men man tar godt vare på de små ting i livet nå.

Jeg har vel egentlig ikke følt noe større behov for mat igjennom svangerskapet, men i dag måtte jeg nesten rødme litt når jeg skar meg 3 skiver kvernhusbrød + en liten skalk og flik kneipbrød til lunsj - jeg husker når jeg begynte her i februar, da var 2 skiver nok (men jeg tror jeg var litt ekstra beskjeden også da..).

Mat er jo godt da! Og kornmat er sunt i tillegg!

Hm, nå ble jeg tørst - DET blir jeg mer og mer - og gjerne rundt klokka 14! :???: Graviditet er snåle greier... :p

Tifa
11-09-2002, 16:57
men det er vel mest fordi jeg ikke orker å tenke på mat før jeg har vært våken en stund.

Men jeg har da mitt, jeg også!

Her går det i kaldt vann, her!
Våkner en til to ganger om natta, og begynte vel den trenden sånn litt i søvne. Helt fra jeg var liten av så var det liksom bare tre ting som kunne få meg til å våkne om natta; alternativ en var mareritt, men nå sniker jeg meg bare under dyna til sambo, så da slipper jeg å stå opp av den grunn. De resterende alternativene er Tørst og Tissetrengt.

Så når jeg våkner om natta, subber jeg i halvsøvne ut på kjøkkenet, drikker et stort glass kaldt vann, går på do og tisser, klapper katten som tigger om oppmerksomhet, og går og legger meg igjen.

Og det rare er at det funker!! :klapp: Sovner som regel som en sten etterpå, jeg.

men altså, må være skikkelig kaldt deilig vann, da! Hverken brus, saft eller juice fungerer på samme måte. Tenk at jeg skulle få en så sunn dille, da! Jeg som er den godtemumsen ellers... :bryn:

Så her er det ikke mat å få om natta, og ikke skrur jeg på lyset heller, men sambo vet hva som skjer han, når han våkner av susing og surkling i rørene....:p

tifa 30+1

Tidl. bruker
11-09-2002, 17:43
.....

fabel
11-09-2002, 18:17
Drikke midt på natten :???: :???: Det går vel ikke an :???:
Har nok med alle do-turene, jeg! Var innmari tørr i munnen forleden natt, tok forsiktig eeen liten slurk vann.......sprang på do resten av natten :(

Struttemagen: tror det er nok av Keikoer her, ja! Greenpeace skal få nok å gjøre om de skal redde alle strandete hvaler i tiden fremover...! Helt spontant kalte min (kjære???) mann meg "Keiko 2" her forleden
:uff: Snøft!

fabel og lille kråke, 31+2

Amasone
11-09-2002, 22:50
Våkner om morgenen av at jeg er skrubbsulten ( i 8 -9 tida), men drikker mye vann i løpet av ei natt. Har ei 1\2 liters flaske stående på nattbordet hver kveld, jeg. Den er tom om morgenen.

Hege20
12-09-2002, 00:02
Jeg har våknet ett par netter hvor jeg bare MÅ ha mat :uff: , nå prøver jeg å spise like før jeg legger meg for å se om det hjelper. Men er jeg ikke sulten så må jeg på do :uff:

Det slår ikke feil, våkner jeg ikke for det enne så våkner jeg for noe helt annet. Er våken 2-3 ganger iløpet av natten men det kan ha forskjellige grunner.

Så vet at bare at når ungen kommer på utsiden så kommer den til å våkne vær natt mellom kl 5 og 5.30 for det gjør den nå. Den sparker så det er umulig å sove :p H*h viser meg tydeligvis hvem som skal være sjef :D

Klem fra Hege20 29+2 :baby:

MayaM
12-09-2002, 00:57
Jeg sover som regel gjennom hele natta jeg, uten tissepauser og nattmat.

Men er jeg så uheldig og våkner fordi jeg må tisse, så må jeg drikke melk også!! Jeg er oppe i ca 2 liter melk om dagen jeg nå.... Min kjære lurer på om det er en viktig indigriens i melke-produskjonen som snart skal i gang.....

Og med tanke på Keiko. Her går det i hvalrossen...... Føler meg veldig smigret.:leiseg:

MøreMia
12-09-2002, 01:12
Begynner jeg å fråtse nattestider også går dette nedenom og hjem...:uff:

Holder leeenge med det jeg klarer å få i meg på dagtid!

Noni
12-09-2002, 01:51
Nattmat? Ja takk:uff:
Slik var jeg sist jeg ventet gutt også, vet ikke om det har noen sammenheng, men jeg spiste ikke om natten da jeg ventet jenta mi:???:
Prøver å være flink å styre unna sjokolade, men det er veldig lettvint da:blush: Går stort sett i en halv banan eller et stoooooooooooooooooooooort glass melk.:)

:vink: Noni og :baby: Bitteliten (30+3)