PDA

Vis full versjon : auuuu!!!!! Våknet med tannverk

Moniq
23-05-2003, 10:37
Våknet kl 06.00 med skikkelig tannverk, og må nokk bare krype til korset og dra till tannlegen i dag. :( Må nokk sikkert borre, og det liker jeg veeeeldig dårlig, noen som vet om jeg kan bruke bedøvelse???????? Off, passet så dårlig og i dag da, skal på basengtrening kl 09.00, legen kl 13.00, og den timen har jeg alt byttet en gang, så håpe jeg får time etter det, hvis jeg i det hele tatt får time da?

Filifjonk
23-05-2003, 12:05
Bedøvelse er greit selv om du er gravid. De setter den jo bare lokalt. Men påse at tannlege forstår at du er i lykkelige omstendigheter. Gravide har økt blodmengde i kroppen vet du og det kan bli litt mer blodsøl enn vanlig.

Tidligere Bruker
23-05-2003, 12:24
Jeg har trukket ei tann og boret hull, med bedøvelse når jeg har vært gravid, og det er heldigvis helt trygt, og påvirker ikke babyen i det hele tatt.

Lykke til. :)

:mervink:

Moniq
23-05-2003, 14:35
Skal dit kl 12, :leiseg: gruer meg altså, ikke si det til noen, men jeg har ikke vært hos tannlegen på 6 år, som dere skjønner er ikke det favoritt syselen min. Kunne bli litt vente tid sa de, så håper virkelig jeg rekker legen kl 13, off for en kje dag, gleder meg til i kveld når alt er over og jeg kan kose meg med idol finalen!

Aviva
24-05-2003, 00:58
Jeg ringte tannlegen min om det samme faktisk her om dagen. Han sa det var helt greit å sette bedøvelse på gravide, men røtgen tok han ikke.

Ble nesten litt lei meg jeg...for da må jeg borre alikevell da jo :uff:

Moniq
24-05-2003, 02:00
Var hos tannlegen i sta, han tok bilde, og det var 0 hull:D Men tannen hadde kommet ut av stilling, (sånn går det når man spiser sjokolade, hehehe), så han fila ned den ene siden av tannen så jeg ikke skulle få tygd på den, og det hjalp helt utrolig, gjør vondt når jeg spiser, men ellers bra. Sa jeg fikk komme tilbake på kontroll etter fødselen, for han ville ikke ta mere bilder enn nødvendig. Merklig att ingen ting vill holde seg på plass da, er det ikke bekkenet som kommer ut av stilling, så er det jaggu tenna, hehehehe;)

Filifjonk
26-05-2003, 14:00
Godt det gikk bra hos tannlegen !