Vis full versjon : Hopper h*n eller???
melankolibri
11-09-2002, 16:29
Det kjennes jammen sånn ut av og til :lol: Enten det, eller at den ligger og "bokser" litt på blæren min....Jeg får en merkelig følelse "nedi der" innimellom. Og jeg merker at det er babyen som gjør noe. Jeg lurer sånn på hva de gjør der inne når jeg kjenner at det skjer noe, om det er en hånd eller en fot...eller at h*n strekker på seg. Men denne "pillingen" på blæren min kan gjerne stoppe, det er en veldig merkelig følelse.
Men dog så er det jo livstegn fra bebin' min, så jeg holder nok ut:D
Og så fant jeg ut at jeg er i 6. måned om 6 dager!! TJOHOIII!!:klapp: :klapp: ( 23+1)
Kjenner ikke egentlig at babyen beveger seg, men at jeg plutselig må "knipe igjen" uten at jeg egentlig er tissatrengt på forhånd. Fryktelig irriterende, men likevel veldig godt med alle tegn på at det er liv i jenta mi :D
Tilla
Mo & Nurket
11-09-2002, 17:43
Drive å pelle sånn på blæra di, det er jo helt uhørt :p :p
Tenkte på det samme her en dag, hva er det de egentlig driver med inni der. Bare tenk deg selv hvor kjedelig det må være å bare ligge der og spise og ikke ha noe annet å gjøre enn å sparke litt. Skjønner godt at de driver med litt "f....skap" mot oss til tider:mhmm: :mhmm: ;).
I går føltes det som at h*n satte en fot mot magen min og stod i mot, hvis du skjønner. Føltes som om magen ble utvidet og jeg kunne kjenne noe lite og hardt midt på magen. Morsomt!!
Livat e det nu - og jammen bra e det!
Klem fra Mo & Nurket 23 +6
lillemor
12-09-2002, 15:46
I magen min har bitteliten:baby: begynnt å bruke blæra mi som trampoline... Han liker tydeligvis godt å ligge med bena nedover, for jeg kjenner masse spark den veien..Kjenner det egentlig som dult i blæra (og hvis jeg er tissetrengt hjelper det ikke akkurat på...):uff:
Men det er nå deilig å kjenne at han sparker, iallefall, og merke at alt står bra til!:)
Lillemor og kickbokseren knøttet 23+4
Slik hadde jeg det senest i går. Hadde nettopp vært på do og tisset, før vi satte oss i bilen og skulle kjøre, da jeg kjennte skikkelig pressing på blæra, som førte til ilinger i underlivet.. Følte at jeg holdt på og tisse på meg.. Men da vi stoppet bilen og gikk ut, måtte jeg jo ikke tisse, iallefall ikke før 10-15 min etterpå :bonk:
Jeg satt i går kveld og så i svangerskapsboken vi fikk hos legen, og fikk tårer i øynene... Jeg synes fryktelig synd om den bittelille babyen min, som ligger der helt alene, trangt og liten plass skal det bli... Dakar....
18+0
vBulletin® v3.7.3, Copyright ©2000-2012, Jelsoft Enterprises Ltd.