Vis full versjon : Må nok melde meg ut...
Så kom den dagen som jeg hadde håpet å slippe unna. Det startet med litt blod i går kveld. I natt var det ikke lenger tvil om hva som skjedde.
Var på sykehuset i natt og fikk bekreftet at jo, det var nok en SA. Foreløpig ser det ut for at kroppen ordner opp selv og at jeg slipper utskrapning.
Takk for følget så langt, så håper jeg å være tilbake før dere sniker dere over på NM i april.
Mikke:leiseg:
Uffameg, Mikke - så leit.
Jeg har opplevd det samme selv, og kan i grunnen ikke si noe annet enn at du får ta tiden til hjelp, gråte alt du trenger, og passe godt på deg selv fremover.
Sender deg masse trøsteklemmer, og håper at du snart er tilbake på SnartMamma!!
:( Uff så leit... :(
Kan ikke si annet enn :stakar:
Håper å se deg tilbake her snart, da.
:klem: fra I am
Uff da, Mikke! :trist!:
Dette var trist! :( Ta tiden til hjelp og så håper jeg vi ser deg her igjen snart!
:klem: fra meg!
:( Det var leit å høre!
Håper du snart er tilbake igjen!
Kjære Mikke
Jeg har ikke ord...vil bare si at jeg vet hvordan du har det akkurat nå. Nå må du først tillate deg å sørge slik du vil så lenge du vil. Håper du har noen forståelsesfulle mennesker rundt deg.
Selv om det ser mørkt ut nå, så vil det etter hvert bli "lettere" å bære. Håper virkelig at det går riktig vei neste gang.
Ta vare på deg selv.
klem meja
Så trist å høre:(
Håper det går bedre neste gang:stakar: :stakar: :stakar:
Klem fra susette
Uff Mikke, så leit å høre :leiseg: :leiseg: :leiseg:
Håper det går bra med deg!
Stor trøsteklem fra Frida
Grusomt når slikt skjer!
Ta godt vare på deg selv!!!:stakar:
Så trist! :(
Skal krysse fingre for deg neste runde! Babyen med stor B venter på deg litt lengre framme...
:stakar:
Takk alle sammen for varme tanker og ord. Det hjelper i en tung stund.:klem:
Humøret er på vei tilbake. Har akkurat fått bekreftet at vi er inne i systemet igjen på IVF-avdelingen på Ullevål. Deilig å vite at vi slipper nye runder med prøver og ny søknad og ventetid.
Kos dere med voksende mager. Håper aprilklubbens kvoter nå er brukt opp og at dere alle holder ut helt til april.
Klem fra Mikke
Huff.. Vet ikke hva jeg skal si, har ikke vært i den situaasjonen selv. Men jeg føler med deg, kan TENKE meg hvordan du har det. Lykke til videre, og vær gode mot hverandre i denne tiden.
Klem fra Johanna
vBulletin® v3.7.3, Copyright ©2000-2012, Jelsoft Enterprises Ltd.