PDA

Vis full versjon : stillinger

Tidl. bruker
24-05-2003, 17:03
noen som har noen forslag til stillinger...????? begynner å bli litt vanskelig med magen i veien...
jeg liker egentlig best å sitte oppå og det går jo oki.. men like vel.. litt ensformig.. jeg er ikke så flink og kreativ å tenke ut noen stillinger.. så skriv de som har..:klapp:

Ceni
25-05-2003, 04:28
gå inn på spray og så videre på sex og samliv, jeg har funnet noen sider der før.
bakfra synes jeg er bra...

Småen og Nurket
25-05-2003, 18:44
Ligge på siden og han bakfra synst jeg er bra.
Vet at han liker å gjøre det bakfra når jeg sitter på knærene,men det er litt vanskelig nå synst jeg,når jeg er så høygravid,tungt å holde seg oppe og kan liksom ikke legge meg ned på magen heller. Det finnes en sånn bok om å ha sex i svangerskapet,hadde tenkt å kjøpe den,men har ikke rukket det...nå er det snart for sent. Den er visst bra.

Lykke til :klapp:

Annie
25-05-2003, 23:57
Bakfra mens du lener deg over et bord el.l?
Begge på siden mot hverandre i senga?
Du kan ligge på ryggen i senga med bena utenfor kanten - mens han står på knær mellom lårene dine?
La ham sitte på en stol mens du er øverst - blir jo en variant av det du beskriver, da.

osv osv osv.. ;) Lykke til!

netrom
21-06-2003, 15:46
Er det ikke farlig "bakfra" - da den går veldig dypt inn?

Annie
22-06-2003, 12:52
For det første er det fullt mulig (på tross av kampens hete!) å regulere hvor langt den går inn - for det andre tror jeg ikke det er farlig å støte mot livmorhalsen der inne heller...? Det er først når fødselen nærmer seg og livmorhalsen begynner modningen at disse støtene kan stimulere til kynnere / rier. At det kan være ubehagelig for enkelte jenter med slike støt, derimot, er en annen sak.

fantasia
23-06-2003, 02:16
leter selv etter stillinger der han ikke kommer helt i bånn. Har en tendens til å få litt blødninger dersom han gjør det. Litt frustrerende synes jeg for det er ikke alltid så lett å styre i kampens hete. Går stort sett greit når jeg er øverst, men det kan jo bli litt kjedelig i lengden. Liker heller ikke disse blødningene, selv om det ikke er falrlig når de kommer i forbindelse med sex, men likevel, de er en liten "killer".

glad
24-06-2003, 22:55
Synes også bakfra er godt, også sidelengs.
Min mann spør alltid om det er godt, eller ubehagelig. Så vi tar det nokså med ro. Jeg har aldri hatt blødninger eller ubehag under samleie. Bare det at jeg føler jeg må tisse hele tiden.

Ceridal
25-06-2003, 20:25
Ride, ride ranke.... :D Kan også ligge på kanten av sengen og :bryn: står på knær foran. ;) Bakfra..

fomle
22-07-2003, 16:05
Jeg ligger på ryggen og :bryn: på siden . Det blir nesten som bakfra men han og jeg får frie hender til og stimulere ekstra både her og der :D :D

rarelillemeg
22-07-2003, 16:15
OK, dette er kanskje litt utover det jeg ønsker å diskutere, men... :o
Vi fant en grei stilling sist jeg var gravid og fikk trøbbel med å ligge både på mage og rygg: jeg ligger på siden i sengen, han står/sitter på kne nedenfor og holder den ene (øverste) foten min over skulderen sin (strak fra hoften). Pga min anatomi (tror jeg) er dette bare behagelig fra den ene siden, ikke den andre. Blir også ganske dypt, da. Dette med at begge ligger på siden har vi aldri fått til...
Etterhvert som terminen nærmet seg syntes jeg sammentrekningene når jeg fikk orgasme ble så kraftige at det var vondt, så jeg unngikk det.

eva2
30-07-2003, 15:42
Jeg har blitt skikkelig kreativ samtidig med at jeg har fått mer og mer lyst.

Bakfra på magen er helt topp med en badering av den store typen. Jeg kjøpte den egentlig til bruk på stranden, for å få brunfarge på ryggen også.

Vi har hatt mye moro med den:D Når "bolla" (meg) tasser inn på stuen med baderingen tredd over hodet, vet far at noe er i gjære.

Jaja.

Til deg som var redd for at han skulle trenge for dypt inn, foreslår jeg at du binder fast et lommetørkle innerst på skaftet. Det fungerer helt fint, og så slipper du å ligge og være anspent.:)