PDA

Vis full versjon : For*****de idiotiske mannlige sjefer

Sun shine
11-09-2002, 18:08
Har sagt det på jobben til sjefen, og jeg fikk nok rett. han tok det ikke bra. Ble nesten litt snurt og irritert på meg. Fikk ingen gratulasjoner.
Jeg fortale at jeg kom til å gå ut i permisjon til jul på grunn av at vi venter barn. Han bare snudde seg og kikket i papirene og sa at da må vi finne en annen løsning raskt, og at han måtte tenke på den også ikke mere.
Ble skuffet selv om jeg egentlig var litt klar over det. Men skit heller en slik kynisk manne mann, skal ikke få ødelege gleden jeg har ved å vente en skjønn liten baby.
Så til Hæ****'ete:grrr: med han. Unskyld ordlyden, men kommer fra nord Norge.:sint: :grrr:

:grrr: :grrr:

Lina 21+5

Tilla
11-09-2002, 18:14
Trenger ikke komme fra Nord-Norge for å si noe sånt om en sånn drittsekk. Hørtes jo fullstendig fjern ut!!!:sint:

Teddy :)
11-09-2002, 18:36
Snikleser fra desemberklubben her...

Jeg har mannlig sjef, og han tok det kjempebra! Følger meg opp og passer på at jeg ikke sliter meg ut. Noe av grunnen til dette er nok at han har en datter på ett år. Han har liksom akkurat vært gjennom det selv.
Men sjefen hans igjen, avdelingssjefen min, har ikke samme syn som han, tror jeg... Han snakket ikke med meg om det før jeg var 22 uker, og har enda ikke gratulert meg. Utrolig, spør du meg!
Trodde det var vanlig høflighet å si gratulerer, men så feil kan man også ta...
Ikke tenk på det, og hvertfall ikke la det ødelegge dagen din :)
Lykke til videre, hvertfall :)

Klem Teddy 26+4
Termin 15. desember

:findag:

Loppa
11-09-2002, 19:03
Ikke bry deg om den drittsekken Sunshine !! Sånne mennesker fortjener ikke din oppmerksomhet.

Kos deg med lille nurket ditt i magen og vær stolt av at du er gravid!! :D :D

Klem fra Loppa & Lille Håp, 19+5.

Mo & Nurket
11-09-2002, 19:17
Må bare si meg enig med resten her - ikke bry deg!!
Sånne drittsekker av noen mannfolk burde ikke hatt lederansvar. Han er jo så inkompetent og sosialt uintelligent at han burde aldri hatt personalansvar spør du meg!

Egentlig så skulle du sagt: Tusen takk, godt å skjønne at du er glad på mine vegner!! Så kanskje han hadde skjønt tegninga, men det er jo lettere sagt enn gjort. Kanskje det bare ville skapte enda mer misstemning...

Skjønner at du blir lei deg, men tenk på alle de som er glade på dine vegner i stedet!!

Klem fra Mo & Nurket - som er veldig glad på dine vegner!!!:klapp: :klapp:

Sun shine
11-09-2002, 21:47
Jeg har heldigvis evenen til å heve meg over slike mennensker. Det er verst for han selv. Det eneste i livet hans er jobben . Er singel på over 40 år, og jobber fra 09: på morgenen til gjærne 03 på natta. Og kan nesten ikke snakke om annet en jobb relaterte ting.

Takk for all oppmuntringa fra dere jenter. Stå på.

Lina 21+5

Tilla
12-09-2002, 11:23
Regna med at han var den typen, ja...