PDA

Vis full versjon : Har noen opplevd dette?? Hjelp...

SisselB
25-05-2003, 15:42
Hei!
Jeg begynte å spotte 14.05, og den 15.05 kom tanta i gang. Siden da og til nå har jeg blødd og spottet hele tiden. Jeg er på dag 10 i ny syklus. :(

Men siden jeg har oppdaget en del ting som var likt med da jeg gikk gravid med lillegulla mi, så
tok jeg en test i dag.....å gjett hva som skjedde da..... :eek:
Det kom frem en svaaaaak loddrett strek og den vannrette var superklar. med andre ord, jeg så den
berømte skyggestreken. Den var skikkelig svak, så jeg fikk Sisselmannen til å se på den og han begynte å le... "den er jo nesten som på positivbildet i bruksanvisningen jo..." :latter:

Jeg tør ikke håpe ennå. Vet jo egentlig at en strek er en strek da, men det er ufattelig. :trist!:

Jeg har blødd i ti dager, mer eller mindre. :sint:
Jeg hadde også lang mens etter føste gangen jeg ble gravid.

Grunnen til at jeg testa var at jeg har kjent stikninger i eggstokkene, og strekksmerter i dem.

Jeg er så fortvila at jeg kunne grine. Skal selvfølgelig teste på nytt om noen dager. Men skal den være sååå utydelig, hvis den er positiv nå? Jeg skal jo være i syvende uke, hvis jeg er gravid.... :happycry:

Er det normalt med skyggestreker så sent?? Skal jeg regne det som negativ test??

Klem fra forvirra SisselB :gal:

Tidl. bruker
25-05-2003, 19:57
En strek er en strek - du er gravid! :klapp: Min var også kjempesvak, og jeg hadde mye stikninger og smerter. Jeg blødde ikke, men det er mange andre som gjør det. Tar sjansen på å si Gratulerer jeg da!

Ceni
25-05-2003, 21:04
jeg blødde ikke, men hadde en del smerter i underlivet, det føltes som jeg hadde tanten uten blod

Tyranna
26-05-2003, 12:48
En strek er en strek:klapp:

SisselB
26-05-2003, 16:02
Snakka nettopp med legen...
Hun mente at det var mulig det var et svangerskap som var gått til grunne... :leiseg:

Men heldigvis.... Jeg skal dit en tur i morgen...
Både levere graviditetstest og ta en GU.

Er så lei meg at jeg kan :leiseg:

Klem Sissel

Andrea_mor
28-05-2003, 02:42
HVordan har det gått hos legen i dag???
Håper det gikk bra!!!

:klem:

8+6

SisselB
30-05-2003, 14:28
Ja, da var SA'en et faktum da...

Kan jeg regne dagen etter SA, som 1 dag i ny syklus??

Klem SisselB

Andrea_mor
31-05-2003, 01:13
Ja, du kan regne dagen etter SA som 1.dag i syklusen. Lykke til videre, SisselB:)
Kanskje du dukker opp i februar klubben:D

:klem: :klem:

:mervink:

9+2

SisselB
02-06-2003, 02:43
Krysser fingrene nå, for at det skal klaffe ved neste EL.
Har allerede lagt om kosthold og døgnrytme litt etter SA'en.
Har i tillegg tenkt å skru ned tempoet litt på jobb og slikt.

Vet ikke om det hjelper, men jeg føler meg i allefall bedre.

:klapp:

:D